کد خبر: ۱۴۰۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

۲۵ هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح آب و برق ندارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: ۲۵٬۰۰۰ واحد مسکن مهر که آماده افتتاح هستند، آب و برق ندارند. 

سعید صابونی با اشاره به اینکه نزدیک ۲۵٬۰۰۰ واحد به اتمام نازک کاری رسیده‌اند، گفت: اگر تاسیسات زیربنایی و آب و برق در این واحدها تامین شده بود، می‌توانستیم این واحدها را افتتاح کنیم. 

وی افزود: محوطه سازی در شهر هم به دلیل اینکه دستگاه‌های خدمات رسان هنوز نتوانسته‌اند شبکه‌ها را تامین کنند به تاخیر افتاده است، زیرا نمی‌خواهیم در ساخت و ساز دوباره کاری شود. 

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: نزدیک به ۸٬۰۰۰ واحد در پایلوت اول آماده افتتاح است که در این واحدها آب، فاضلاب و برق تا نصب کنتور رسیده‌اند و مابقی واحدها در پایلوت دوم آماده است تا دستگاه‌های خدمات رسان شبکه‌ها را تامین کنند. 

صابونی با بیان اینکه ۷۷ پیمانکار در قالب تفاهمنامه سه جانبه در حال فعالیت در شهر جدید پرند هستند، گفت: از این تعداد ۲ مورد مربوط به شرکت‌های خارجی هستند و این دو پیمانکاران ۲۰٬۰۰۰ واحد در این شهر می‌سازند. 

وی در خصوص رعایت معماری ایرانی- اسلامی در شهر جدید پرند اظهار داشت: یکی از دلایل شکل گیری‌ شهرهای جدید علاوه بر سرریز جمعیت کلانشهرها، موضوع ایرانی- اسلامی بودن این طرح‌‌ها است که برای این منظور استخوان بندی شهر براساس مساجد مشخص می‌شود که این موضوع در شهر جدید پرند انجام شد. 

مدیرعامل شهر جدید پرند افزود: درخصوص ساختمان‌سازی هم این موضع کاملاً ‌رعایت شده و در بحث مشرف بودن هم سعی شده در ساختمان‌ها در نظر گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین