آفتابنیوز : آفتاب: بالاترین امتیاز خدمات فروش در میان خودروسازان داخلی به ایرانخودرو اختصاص یافت.
مهندس عبداله بابایی قایم مقام معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، ایرانخودرو را به عنوان بالاترین امتیاز در بخش رضایت مندی مشتریان از خدمات فروش خودروسازان اعلام کرد.
وی با بیان این که از دو سال پیش ایرانخودرو نهضت ارتقای کیفیت در تمامی حوزههای تولید، فروش و خدمات پس از فروش را برای افزایش رضایت مندی مشتریان در دستور کار خود قرار داده، یادآور شد: ایران خودرو از سال ۸۸ در تمامی حوزههای تولید، فروش و خدمات پس از فروش، اهداف کوتاه و بلند مدتی را در دستور کار خویش قرار داده که تا کنون دستاوردهای مهمی برای خودروسازی کشور حاصل شده است.
وی با اشاره به این که سال جاری در حوزه فروش، ۴۵ پروژه تعریف شده که ۳۰ پروژه آن کوتاه مدت و ۱۵ پروژه آن بلند مدت است، افزود: بر اساس اهداف کیفیتی تعیین شده از سوی مدیر عامل شرکت ایران خودرو برای افزایش کیفیت خدمات فروش، در برنامه ریزی مدون، بیش از ۳۰ پروژه کیفیت مختلف در چهار بخش اجرا شده، که ماحصل آن افزایش امتیاز ارزیابی خدمات فروش ایران خودرو از ۶۳۵ در دوره قبلی به ۶۴۵ در دوره جاری است، همچنین این امتیاز نسبت به ارزیابی شش ماه ابتدایی سال ۸۸ نیز بیش از ۴۰ امتیاز افزایش یافته است.
وی خاطرنشان ساخت: چهار شاخص اصلی اطلاعرسانی و پاسخگویی، توجه به خواست مشتری، هزینه و زمان صرف شده و شرایط تحویل خودرو از جمله شاخصهای مهم شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد بوده که در قالب ۱۸ خصوصیت، نظرات مشتریان جمعآوری و امتیاز بندی شد.
به گزارش ایکوپرس؛ قائممقام معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: ایران خودرو برای تداوم موفقیت در خدمات فروش برای هر یک از ۱۸ خصوصیت یاد شده برنامهریزی مدونی تدوین و به اجرا در آورده است.
گفتنی است در این بررسیها، خدمات فروش خودروهای سمند، پژو ۲۰۶ و گراندویتارا، از نظر مشتریان سطح کیفی چهار ستاره را به دست آوردهاند.