کد خبر: ۱۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۲

چوپان دروغ‌گو ۱۸۰۰ سکه‌ی تقلبی را فروخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی گفت: فرد چوپانی ۱۸۰۰ سکه تقلبی برنجی را به شهروند مشهدی فروخت. 

سرهنگ مصطفی شوشتری با بیان این مطلب گفت: چندی پیش ارسال یک پیامک از سوی فردی ناشناس که خود را یک چوپان درمانده و بی‌سواد در اراک معرفی کرده و مدعی یافتن کوزه پر از سکه‌های طلا در زیر خاک شده بود، سبب شد تا شهروند مشهدی با طمع به دست آوردن سکه‌های تاریخی طلا راهی اراک شود. 

او افزود: فرد مال‌باخته پس از سفر به اراک و خرید این سکه‌ها به مبلغ ۱۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال با امید به این‌که در فروش آن‌ها سود کلانی خواهد داشت، در مشهد متوجه تقلبی‌بودن سکه‌ها می‌شود. 

شوشتری با اشاره به این‌که سکه‌های فروخته‌شده به فرد مال‌باخته از جنس برنج بوده است، اظهار کرد: فرد مذکور پس از عزیمت به مشهد و باخبر‌شدن از تقلبی‌بودن سکه‌ها به قصد بازگشت به اراک در فرودگاه مشهد همراه با سکه‌های تقلبی دستگیر می‌شود. 

او در ادامه با اشاره به این‌که مردم باید در مواجهه با این قبیل کلاهبرداری‌ها هوشیارتر عمل کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه چندی است از قبیل این‌گونه کلاهبرداری‌ها که به صورت ارسال پیامک است، به صورت گسترده صورت می‌گیرد که لازم است هموطنان عزیز درخصوص اعتماد به چنین پیام‌های مشکوکی هوشیارتر عمل کرده و نیروهای امنیتی را در جریان قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین