کد خبر: ۱۴۱۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰

جدایی جبهه پایداری از اصول‌گرایان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو جبهه پایداری گفت: دیگر موضوع اتحاد با جبهه متحد اصول‌گرایان در دستور کار جبهه پایداری نیست و در جلساتی که جبهه پایداری برگزار می‌کند، در این ارتباط صحبتی نمی‌شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش با بیان این‌که «جبهه پایداری گام‌هایی را به سمت وحدت برداشت، ولی از طرف دوستان جبهه متحد در این ارتباط گامی مشاهده نشد» اظهار کرد: ما همه تلاش خود را برای وحدت به کار بردیم ولی این اتفاق رخ نداد. 

وی ادامه داد: ما ابهاماتی داشتیم و نه تنها این ابهامات از طرف جبهه متحد اصول‌گرایان برطرف نشد بلکه بر مقدار آن نیز افزوده شد، از جمله ابهامات ما در مورد حضور برخی از اشخاص یعنی آقایان قالیباف و لاریجانی و نمایندگان آن‌ها در جبهه بود که اکنون نیز مشاهده می‌کنیم این حضور پررنگ‌تر شده است. 

وی با بیان این‌که «جبهه پایداری مشغول کارهای گفتمانی خود است و سازوکارهایی را برای فعالیت‌های خود در استان‌ها و شهرستان‌ها تدوین کرده است» تصریح کرد: هفته گذشته همایشی در استان گلستان برگزار شد و هفته‌های آینده نیز همایش‌های استانی‌مان در دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و ما تلاش داریم تا زمان برگزاری انتخابات مجلس در تمام مراکز کشور همایش‌ها را برگزار کنیم. 

این عضو جبهه پایداری با بیان این‌که «اگر در روند فعالیت‌هایمان گامی در جهت ابهام‌زدایی از سوی جبهه متحد مشاهده کردیم ما نیز گام دیگری در این ارتباط برمی‌داریم» ‌گفت: ما بنای تعارض و دعوا با کسی نداریم ولی معتقدیم جبهه پایداری بر اساس گفتمانی تشکیل شده و نمی‌تواند بدون رفع ابهاماتی که دارد با جبهه متحد وحدت کند. 

روانبخش گفت: ما هنوز در مورد لیست دادن در تهران و شهرستان‌ها تصمیمی در جلسات جبهه نگرفته‌ایم و باید جلوتر برویم تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین