کد خبر: ۱۴۱۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲

قربانیان انفجار کوره فولاد به ۱۸ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در روز‌های شنبه و یکشنبه، دو مجروح دیگر حادثه انفجار کوره فولاد غدیر یزد جان خود را از دست دادند که بر این اساس تعداد فوتی‌های این حادثه به ۱۸ نفر رسید.

بر اساس این گزارش در حال حاضر تنها یک مجروح در بیمارستان بستری است و متاسفانه ۱۱ نفر از مجروحان اولیه این حادثه به دلیل شدت جراحات در روزهای پس از حادثه جان خود را از دست داده‌اند. 

در این حادثه عدنان عزیزی، عبدالحمید صادقی، مصیبت کریمی‌راد، مراد خالقپور، ایرج مهاجری، ولی محمدی، رحم‌الدین نورزهی، خداررحم اولیازهی، محمد ایزدی، هاشم عابدینی، رضا خالقپور فرزند علیداد، رضا خالقپور فرزند چراغ، پویا عزیزی، جاسبیر سینگ، بهروزعلی چشم برزمین، سید مسعود هاشمی از کشته‌شده‌های این حادثه هستند که جلیل مکارم و احسان صالحی‌نژاد نیز در روزهای شنبه و یکشنبه به این آمار افزوده شدند.
 
انفجار در کارخانه فولاد یزد در ساعت ۱۹:۱۵ یکشنبه ۲۰ آذرماه سال جاری رخ داد که در زمان حادثه پنج نفر در محل حادثه و سه نفر در بیمارستان کشته و ۱۳ نفر مجروح شدند و از آنجای که کارخانه متعلق به بخش خصوصی است و مدیر کارخانه و مسئولان آن بعد از حادثه بازداشت شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین