آفتابنیوز : آفتاب: روند صعودی شاخصهای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو در یک سال گذشته تداوم داشته است.
شهریار سلطانی معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایتمندی مشتریان از خدمات نمایندگیهای ایساکو در شش ماهه اول سال ۹۰ نسبت به ۶ ماهه دوم ۸۹ بیش از ۱۵ امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ امتیاز رشد داشته است.
وی تاکید کرد نتایج نشان میهد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو در شاخصهای کیفیت کار انجام شده در نمایندگیها، تامین قطعات یدکی، مدت زمان تعمیرات و هزینه های پرداختی توسط مشتریان، افزایش قابل توجهی داشته است.
به گزارش ایکوپرس، سلطانی افزود کلیه برنامههای شرکت ایساکو با محوریت رضایت مشتری با جدیت در حال پیگیری و اجرا بوده و از مشتریان محصولات ایران خودرو درخواست نمود هر موردی در خصوص عدم پذیرش یا عدم رضایت از شبکه خدمات پس از فروش را از طریق شماره مرکز تماس ایران خودرو ۹۶۴۴ به این شرکت اطلاعرسانی نمایند.