کد خبر: ۱۴۱۸۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۷

یک کشته و ۶ مجروح در درگیری اشرار مسلح و مردم آبپخش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش از یک کشته و ۶ مجروح در درگیری اشرار مسلح و مردم آبپخش خبر داد.
 
مصطفی رضایی با تایید کشته‌شدن یک نفر در درگیری اشرار مسلح با تعدادی از موتورسواران آبپخش، اظهار داشت: در این درگیری تعداد ۷ نفر شامل پنج نفر از اهالی آبپخش و ۲ نفر از اشرار به بیمارستان منتقل شدند که یکی از جوانان آبپخش به نام داوود جمالی جان خود را از دست داد. 

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: عصر امروز در زمان تمرین موتورسواران آبپخش در فرودگاه آبپخش، سارقان مسلح به قصد سرقت موتورسیکلت‌های جوانان آبپخش به آنها حمله‌ور شدند که با مقاومت موتورسواران روبرو شدند و در ادامه تعدادی از مردم و نیروی انتظامی نیز خود را به محل حادثه رساندند که تعدادی از سارقان دستگیر و تعدادی از آنها نیز مجروح شدند که هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برند. 

رئیس ستاد حفاظت اجتماعی آبپخش بیان کرد: ۵ نفر از مجروحان این حادثه‌ از اهالی شهر آبپخش و ۲ نفر دیگر از اشرار و بازداشت‌شدگان هستند که حال ۳ نفر از مجروحان حادثه وخیم است و یکی از مجروحان نیز جان خود را از دست داده است. 

رضایی عنوان کرد: با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی شاهد کشف و ضبط دو قبضه سلاح کلاشنیکف توسط نیروهای نظامی و امنیتی بوده‌ایم. بازداشت‌شدگان این حادثه همگی از اهالی روستاهای همجوار بخش بوده‌اند و هم‌اکنون در اختیار نیروهای امنیتی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین