کد خبر: ۱۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۰

میناوند: آقای کریمی دهانت را آب بگیر بعد اسم قاسمپور را بیاور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هرداد میناوند از شرایط فعلی پرسپولیس راضی نیست. 

مهرداد میناوند به سیم آخر زد. او وقتی با یک سوال درباره پرسپولیس روبرو شد، خودش شروع کرد به توضیح دادن درباره اتفاقات. ماحصل حرف‌های او، بسیار خواندنی و جنجالی از آب در آمد. مهرداد درباره دعوای فیروز کریمی و ابراهیم قاسمپور هم حرف‌های به یاد‌ماندنی به زبان آورد! 

ظاهراً از بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس دلخوری. 

در آن زمانی که استیلی نیاز به آرامش داشت، آدم‌هایی بودند که می‌توانستند با سکوت به این تیم کمک کنند ولی با حرف‌زدن‌شان جو را به هم ریختند. عده‌ای هم بودند که در مقابل با سکوت‌‌کردن‌شان، کمتر از آنها عمل نکردند. گاهی سکوت نوعی اعتراض است. من نمی‌دانم واقعاً درباره‌شان چه باید بگویم. بنده خودم طرفدار حمید بودم ولی وقتی نتیجه نگرفت، انتقاداتم را کردم. متاسفانه در بین هم‌نسل‌های من، عده‌ای هستند که مدام می‌گویند قدیم ما فلان بودیم، ما بهمان بودیم. به این دوستان می‌گویم، قدیم را ول کن، الان چی هستی؟! حتماً اینها چیزی ندارند که به قدیم متوسل می‌شوند. 

فکر می‌کنی عملکرد مدیریت پرسپولیس چطور بوده؟ 

من رویانیان و سردار زارع معاون ایشان را قبول دارم و می‌دانم خیلی زحمت می‌کشند ولی به اعتقاد من نباید در پرسپولیس تغییر مدیریت می‌شد. منتها بحث من اصلاً این نیست. بحث من یکسری حرف‌هایی است که در روزنامه‌ها عده‌ای می‌زنند. 

به نظرت استیلی باید زوتر می‌رفت؟ 

حمید دوست من است. از روز اول گفتم باید از او حمایت کرد ولی اگر من جایش بودم، به هر قیمتی در پرسپولیس نمی‌ماندم. این ناشی‌گری از تعصب کورکورانه او به پرسپولیس بود. او اشتباه کرد در این تیم ماند. الان وضعیت پرسپولیس چه شده؟ یک مشت دلال افتاده‌اند به جان پرسپولیس که می‌خواهند بازیکن خودشان را به تیم بدهند. کی مامادو تال را به پرسپولیس آورد؟ انصافاً در تیم ب پرسپولیس بازیکن بهتر از او نداریم؟! 

کدام دلال‌ها را می‌گویی؟ 

الان دیگر فوتبال ۱۵ سال پیش نیست که با سی دی بازیکن جابجا شود. الان بهترین بازیکن دنیا هم باشی باید دیده‌شده‌باشی یا تست بدهی. الان عده‌ای دوروبر پرسپولیس هستند، منظورم افرادی غیر از رویانیان و زارع است! این آدم‌ها دارند حق دلالی می‌گیرند که حرف بزنند. فک و فامیل خود را گذاشته‌اند کنار تیم که بیایند برای پرسپولیس بازیکن بچینند. خیلی جالب است. مربی جدید هنوز نیامده و تیم را ندیده، اینها نقشه خرید بازیکن را کشیده‌اند. 

چرا روشن حرف نمی‌زنی؟ 

به اعتقاد من پرسپولیس شده عین گوشت قربانی. دوستان واقعاً در این باشگاه زحمت می‌کشند ولی بلد نیستند چکار کنند. به نظر من این تیم در سه چهار پست نیاز به تقویت دارد. یک فوروارد سرزن می‌خواهد. استیلی شجاعت نداشت، الان این تیم یک مربی شجاع می‌خواهد. یکی از دوستانم در ترکیه گفته دنیزلی از لحاظ جسمانی و روحی خوب نیست. او در پرسپولیس خوب بوده ولی الان چی؟ واقعاً می‌تواند؟ مشکل جسمانی ندارد؟ به نظرم باید از دنیزلی تست پزشکی گرفته شود که خدای نکرده بیاید و نتواند کار کند. 

ولی شفاف پاسخ ندادی. 

کلاً دارد یک اتفاقاتی می‌افتد. من این اتفاقات را از سه ماه پیش احساس کرده‌ام. مصاحبه‌ها را کنار هم که می‌چینی، یک پازل می‌بینی. آدم اگر کمی باهوش باشد می‌تواند همه چیز را واضح ببیند. من راحت دارم می‌بینم که یکسری آدم دور باشگاه دارند چه نقشه‌هایی می‌ریزند برای تیم. به خدا الان می‌شود با دو سه بازیکن خوب خارجی تیم را بهتر کرد حالا ببینید آخرش چه می‌شود. بازیکن می‌آورند ۴۰۰٬۰۰۰ دلار با او می‌بیندند بعد ۱۰۰ تا به خودش می‌دهند و بقیه می‌ماند در جیب خودشان! آقایان فکر نکنید مردم اینها را نمی‌فهمند. دوستان کاری کنید که اسم‌تان به نیکی بماند. اینقدر حرص پول و شهرت را نزنید. دیده‌ام عده‌ای از اینها هم می‌گویند ما برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ایم. آقا زحمت‌کشیده‌ای پولت را گرفته‌ای، مگر پرسپولیس ارث پدری شماست؟ شما در پرسپولیس شدی همینی که هستی. اگر مردم شما را می‌شناسند به خاطر همین پرسپولیس است. 

ظاهراً منتقد فیروز کریمی هم هستی، سر ماجرای دعوای او با ابراهیم قاسمپور. 

بله، من می‌خواهم بگویم آقای کریمی تو اصلاً به اندازه‌ای نیستی که درباره قاسمپور حرف بزنی. من شاگرد قاسمپور بودم. آقای کریمی اگر می‌خواهی اسم قاسمپور را بیاوری اول دهانت را آب بگیر، بعد نام او را بیاور. آقای قاسمپور شناسنامه این فوتبال است. آقای کریمی من می‌خواهم بگویم شما باعث شدی اصلاً این منشور به فوتبال ایران بیاید. قاسمپور حرف درستی زد که گفت من در شخصیتم نیست که درباره کریمی حرف بزنم. من از نظر فنی کریمی را قبول دارم ولی او اصلاً معلم اخلاق نیست. اگر مسی به قاسمپور توهین کرده باشد، به من توهین کرده. 

از موضوع پرسپولیس دور شدیم. 

به خدا یکسری از این قدیمی‌ها چیزهایی می‌گویند، آدم حرصش می‌گیرد. اگر پرسپولیس نبود شما الان داشتید زیر پل سیدخندان پیانو می‌زدید! بد شد همین پرسپولیس معروف‌تان کرد؟ من واقعاً از هاشمی‌‌نسب خوشم آمد وقتی گفت من در این فوتبال از حقم بیشتر گرفته‌ام. بابا بخیه خورده‌ای که خورده‌ای. می‌توانستی توپ را با پا بزنی، کله‌ات را می‌انداختی جلوی آن. این دیگر مشکل خودت است بردار!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین