کد خبر: ۱۴۱۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس‌جنوبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس‌جنوبی خبر داد. 

علمدار لشکری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و تمام مسئولان باید در این مسیر تلاش کنند. 

وی افزود: پارسجنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و حجم فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در این منطقه بسیار زیاد است و تمام مسئولان موظف هستند در تامین امنیت این منطقه مهم اهتمام ورزند. 

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس منطقه ویژه پارس جنوبی یک محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در این منطقه کشف و ضبط شد. 

لشکری در تشریح جزئیات این عملیات یادآور شد: مأموران منطقه ویژه پارس جنوبی حین کنترل خودروهای در حال حرکت از ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی به یک دستگاه تریلر به رانندگی علی مظنون شدند. 

وی اذعان داشت: پلیس بلافاصله خودرو را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن تعداد یک دستگاه بلدوزر خارجی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط شد. 

این مسئول انتظامی تصریح کرد: خودرو توقیف و راننده به همراه کالای کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد. 

لشکری گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای تامین امنیت پایدار در این منطقه مهم و استراتژیک استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد. 

وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید در مسیر شکوفایی اقتصادی اهتمام ورزیم و بدون تردید ایجاد امنیت در فضای کسب و کار امری ارزشمند است. 

لشکری خاطرنشان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی یک مسئله مهم در ایجاد امنیت است که در این منطقه به خوبی انجام شده و امیدوار هستیم تداوم داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین