کد خبر: ۱۴۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷

مرگ دختر دانشجو در مشهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دختر دانشجویی در مشهد جان باخت. شب یکشنبه گذشته وقتی پسر جوان از سر کار به منزل بازگشت با جسد خواهرش در راهروی منزل مواجه شد او که از مشاهده این وضعیت شوکه شده بود بلافاصله با نیروهای امدادی و پلیس تماس گرفت.

با تایید مرگ این دختر، ماموران کلانتری خواجه ربیع مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. دقایقی بعد مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و پزشک قانونی به محل حادثه رفت و تحقیقات در این باره آغاز شد.

برادر متوفی که با خواهرش در این منزل زندگی می‌کرد گفت: وقتی خواهرم در دانشگاه قبول شد من هم به همراه او از شهرستان کلات به مشهد آمدم و در این جا مشغول کار شدم. مادرمان نیز از پدرم طلاق گرفته و هر ماه ۱۵ روز نزد ماست اما امروز صبح من زودتر از خواهرم از منزل بیرون آمدم و سرکارم رفتم وقتی شب بازگشتم با جسد او در راهرو مواجه شدم.

دکتر ناصر غروبی پزشک قانونی مشهد نیز پس از معاینه جسد دختر ۲۰ ساله اعلام کرد که آثار ظاهری که ناشی از جنایت باشد وجود ندارد اما باید جسد تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گیرد تا علت دقیق مرگ وی مشخص شود.

از سوی دیگر بررسی‌ها درباره این حادثه که با دستور مقام قضایی انجام شد مشخص کرد که دودکش بخاری منزل آنان کنده شده و در پشت بام نیز از کلاهک «H» استفاده نشده است و این احتمال نیز وجود دارد که دختر دانشجو بر اثر گازگرفتگی جان داده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین