کد خبر: ۱۴۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۴

فائزه‌هاشمی مصاحبه خود با جهان‌نیوز را تکذیب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: به دنبال انتشار مصاحبه‌ای در سایت جهان‌نیوز به نقل از خانم فائزه‌هاشمی، وی با تکذیب گفت‌وگو با این سایت خبری توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
 
به گزارش آفتاب، متن توضیحات فائزه‌هاشمی بدین شرح است: 

پیرو درج مطلبی در تاریخ ۲۶/۹/۹۰ تحت عنوان فائزه‌هاشمی: ”الگوی انقلاب‌های منطقه جنبش سبز است“ در سایت جهان‌نیوز و به دنبال آن درج در سایر رسانه‌ها از جمله روزنامه‌های کیهان و جوان و ... به اطلاع می‌رساند که باز هم رسانه‌های مدعی اصول‌گرایی با تحریف مطالب و درج دروغ از زبان اینجانب به شرح زیر به دنبال جامه عمل پوشان به اهداف ناصواب خود برآمدند.

۱- گفت‌وگو با خبرنگار جهان که در روی تیتر این مطلب خودنمایی می‌کند از پایه دروغ است چرا که اینجانب اساساً گفت‌وگو و یا مصاحبه‌ای با خبرنگار سایت جهان نداشته و این سایت بحثی در یک جلسه کارشناسی را به عنوان گفت‌وگو با خبرنگار خود در روی سایت قرار داده است. 

۲- عبارت انقلابیون اسلام ترکیه را می‌خواهند که به حجاب و پوشش زبان کاری ندارد نقل شده از اینجانب کذب و تحریف شده است اینجانب در این بحث هیچ اشاره‌ای به وضعیت حجاب و پوشش زنان نه در ترکیه و نه در هیچ کشور دیگری نداشته و بلکه بخشی از مصاحبه جناب آقای راشد الغنوشی رهبر حزب عدالت و توسعه در تونس مبنی بر ذکر نام کشور ترکیه و نه اسلام ترکیه به عنوان الگو بریا آینده تونس را بیان کردم. 

۳- نقل عبارت مگر جمهوری اسلامی ایران در طول این ۳۲ سال چه دستاوردی داشته است که کشورهای دیگر بخواهند از ایران الگوبرداری کنند از قول اینجانب نیز برگرفته از ذهن بیمار و دروغ‌پرداز این سایت و تحریف این جمله من است الگو گرفتن فقط از انقلاب ایران، آن هم پس از ۳۲ سال و به خصوص در شرایط حال ایران نمی‌تواند واقعیت داشته باشد و در ادامه بحث رشد و توسعه کشور در زمان ریاست‌جمهوری آقای هاشمی و تا حدودی دوران آقای خاتمی برخلاف دوران اخیر را دوران شکوفایی ایران ذکر کردم. 

۴- در جای دیگر از این گفت‌وگوی جعلی نقل شده است که هاشمی تحولات سوریه را از جنس اعتراضات در بحرین و یمن می‌خواند در حالی که اینجانب به عملکرد دوگانه غرب در قبال اعتراضات در یمن و به ویژه در بحرین در مقایسه با تونس، مصرف لیبی و سوریه انتقاد کردم. 

با توجه به ذکر چهار مورد دروغ و تحریب در چند خط خبر، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انعکاس این تکذیبیه اقدام نموده و مطلع باشید که اینجانب نسبت به پیگیری حقوق عمل شما که مصداق نشر اکاذیب است اقدام می‌نمایم.
 
گفتنی است تکذیبه اینجانب برای سایت جهان‌نیوز نیز ارسال شد که متاسفانه این سایت خبری برخلاف قوانین جاری از انتشار آن امتناع ورزید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین