کد خبر: ۱۴۲۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲

رئیس سازمان هدفمندی در معرض خطر قلبی قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده نائین در مجلس گفت که فشار خون مرادی بالای ۱۸ بود و وی در معرض خطر قلبی قرار گرفت.

حسین حسنی نماینده نائین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی که متخصص بیماری‌های قلبی است، در گفت‌وگو با فارس ضمن ابراز تأسف از درگیری امروز سید‌حسین حسینی نماینده فریمان با بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها، اظهار داشت: گویا شروع کننده درگیری فیزیکی نماینده فریمان بوده است.

وی افزود: آقای مرادی بعد از درگیری فیزیکی با نماینده فریمان، دچار یک خراش در گردن خود می‌شود و به علت جراحی قلب و تعویض دریچه قلب بعد از این درگیری فشار خون وی بالا می‌رود و در معرض خطر قلبی قرار می‌گیرد.

این متخصص بیماری‌های قلبی و عروقی همچنین متذکر شد: رئیس سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها به علت خراش ناشی از ضربه، دچار خونریزی می‌شود و خونریزی این خراش به علت مصرف داروی وارفارین (داروی قلبی برای رقیق کننده خون) بند نمی‌آمد.

حسنی در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه داروی وارفارین داروی ضد انعقاد خون است، توضیح داد: بعد از این اتفاقات، آقای مرادی فشار خون بالایی داشت و این موضوع از عوارض بیماری‌های قلبی است، فشار خون آقای مرادی بالای ۱۸ بود و بعد از اقدامات اولیه، خراش روی گردن آقای مرادی را پانسمان کردیم.

نماینده نائین در خانه ملت ادامه داد: تعدادی از نمایندگان سپس آقای مرادی را به سمت هیئت مدیره مجلس هدایت کردند و در آنجا از او عذرخواهی کردند و سپس سیدحسین حسینی نماینده فریمان نیز که با وساطت حسینیان در دفتر هیئت رئیسه حاضر شده بود، از آقای مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها عذرخواهی و با او آشتی کرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه گاهی مجلس دچار التهاب و تشنج می‌شود، گفت: عوض حیدرپور نماینده شهررضا نیز که متخصص قلب است، در کنار بهروز مرادی بود و او را معاینه می‌کرد. آقای مرادی روزانه ۱۲ قرص به دلیل بیماری قلبی‌اش مصرف می‌کند اما ما فشار خون او را کنترل کردیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین