کد خبر: ۱۴۲۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۱

تام کروز: می‌خواهم از «دیوید بکهام» بازیگر بسازم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تام کروز بازیگر مطرح سینمای جهان،‌ تصمیم دارد از دیوید بکهام یک ستاره هالیوودی بسازد. 

این بازیگر ۴۹ ساله در تلاش است با یافتن فیلمنامه‌ای مناسب برای دوست ورزشکارش او را هم به عالم سینما وارد کند. 

به نوشته‌ی مووی وب؛ شاید این تصمیم در نگاه اول مثل سری آثار تام کروز «ماموریت غیرممکن» به نظر برسدریال اما تام کروز می‌خواهد از دیوید بکهام یک ستاره‌ی هالیوودی بسازد. 

تام کروز در این خصوص گفت:«دوست دارم در یک فیلم اکشن خوب با بکهام بازی کنم. او حتما عالی می‌شود. دیوید می‌تواند ضربه‌های خوبی بزند و ضربه پاهایش هم که حرف ندارد و این به اکشن فیلم کمک خواهد کرد».
البته بکهام در صنعت فیلمسازی بی‌تجربه نیست. کمتر کسی است که حضور او در فیلم سینمایی «گل»‌(۲) به راحتی فراموش کرده باشد. 

کروز که برای اکران فیلم «ماموریت غیرممکن، پروتکل روح» در بریتانیا به سر می برد در مصاحبه با روزنامه میرر مدعی شد «بکس» آن قدر قابلیت حضور جلوی دوربین را دارد که باید حتما یک بار به طور جدی آن را امتحان کند: «دیوید اول باید به من یاد بدهد چطور فوتبال بازی کنم، بعد من هم چند نکته مهم یادش می‌دهم و این معامله خیلی خوب پیش می رود. او یک ستاره واقعی است. من قابلیت حضور جلوی دوربین‌های سینمایی را در او می‌بینم». 

دوستی بکام و کروز به سال‌های قبل برمی‌گردد؛ حتی «کتی هولمز» و «ویکتوریا بکهام» هم دوستان نزدیکی هستند و به طور کلی رابطه‌ی آنها کاملا خانوادگی است. ارتباط دوستانه بین این دو نفر زمانی شروع شد که تام کروز وقتی متوجه شد بکهام و ویکتوریا در اولین ملاقاتشان به تماشای فیلم «جری مگوایر» رفته بودند ژاکت ارغوانی رنگی را که در فیلم پوشیده بود، برای ستاره سابق منچستریونایتد فرستاد. (فیلم تولید ۱۹۹۶ است و داستان یک کارگزار ورزشی بسیار موفق و پرانرژی را روایت می‌کند که میانه های راه متوجه می‌شود جایی از کارش ایراد دارد...) 

دیوید بکهام بارها با هالیوود مرتبط شده است؛ اما تام کروز تنها کسی بود که ارتباطش با او طولانی مدت شد. بکهام نیز در سخنانش تام کروز را یک اسطوره واقعی دانسته و افزوده است، او هنوز دوست دارد پارامترهای ورزشی را در زندگی اش حفظ کند. تام هم یک مرد ورزشی است؛ بنابراین هر همکاری ای ممکن است به یک رقابت تبدیل شود. 

از فیلم هایی که «تام کروز» در آنها به ایفای نقش پرداخته است می توان به: «عشق بی پایان»، «شیپور خاموشی»، «از دست دادن آنها» (۱۹۸۳)، «کسب و کار پرمخاطره» (۱۹۸۳)، «تمامی حرکات دست» (۱۹۸۳)، «افسانه ۱۹۸۵»، «تاپ گان» (۱۹۸۶)، «رنگ پول» ۱۹۸۷، «کوکتل» ۱۹۸۸، «مرد بارانی» (۱۹۸۸)، «متولد چهارم ژوئیه» (۱۹۸۹)، «روزهای تندر» (۱۹۹۰)، «دور و دورتر» (۱۹۹۲)، «چند آدم خوب» (۱۹۹۲)، «موسسه حقوقی» (۱۹۹۳)، «مصاحبه با خون آشام» (۱۹۹۴)، «ماموریت غیرممکن» (۱۹۹۶)، «جری مگوائر» (۱۹۹۶)، «چشمان کاملا بسته» (۱۹۹۹)، «ماگنولیا» (۱۹۹۹)، «ماموریت غیرممکن ۲»(۲۰۰۰)، «آسمان وانیلی» (۲۰۰۱)، «گزارش اقلیت» (۲۰۰۱)، «آخرین سامورایی» (۲۰۰۳)، «ماموریت غیرممکن ۳» (۲۰۰۶)، «شیرها برای بره‌ها» (۲۰۰۷)، «والکیری» (۲۰۰۸)، «شوالیه و روز»(۲۰۱۰)۰
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین