کد خبر: ۱۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۳

ارابه شیطان در بزرگراه‌های تهران متوقف شد! +عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی که با سوار کردن زنان، ضمن سرقت اموال، آنان را مورد ضرب و شتم، آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

زن جوانی در ساعت ۲۱:۳۰، ۲۴آذرماه سالجاری به ماموران گشت انتظامی که در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی بودند گفت که راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که چند متر جلوتر بر اثر سرعت بیش از حد از مسیر خود منحرف شده قصد اخاذی و زورگیری از من داشته است.

با اعلام این موضوع، مأموران با راهنمایی این زن خود را به محل توقف خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ که راننده آن تلاش داشت تا آن را از جدول کنار خیابان خارج و از محل متواری شود، رسانده و راننده ۲۷ساله را به نام «هادی» دستگیر کردند.
با دستگیری متهم، مأموران گشت انتظامی متهم را به همراه شاکیه، به کلانتری ۱۵۶ افسریه انتقال و پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و آزار و اذیت تشکیل شد.

شاکیه پس از حضور در کلانتری در شکایت خود به مأموران گفت: ابتدای خیابان پیروزی به مقصد افسریه سوار یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ شدم که راننده پس از طی مسیر بلوار هجرت، در روبروی بیمارستان بعثت توقف کرده و در حالی که شروع به فحاشی کرده بود، با چاقو شروع به تهدید کرد، در همین زمان یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین در کنار پژو توقف کرد و در حالی که درهای عقب خودرو از داخل باز نمی‌شد و شیشه‌های عقب نیز فاقد بالابر بودند، شروع به کمک خواستن از آنها کردم، راننده پژو با دیدن این صحنه بلافاصله پای خود را روی گاز گذاشت و در حالی که تلاش داشت تا از دست ماشین پراید فرار کند به سمت اتوبان بسیج حرکت کرد و نهایتا در زیر پل هجرت به علت سرعت بسیار زیاد، کنترل ماشین از دست راننده خارج و به داخل بلوار رفت.

شاکیه افزود: با کمک سرنشین‌های پراید از خودرو خارج شده و در همین لحظه متوجه چراغ گردان اتومبیل پلیس شده که بلافاصله دوان دوان خود را به مأموران رسانده و آنها نیز به سرعت راننده پژو ۴۰۵ را دستگیر کردند.

با توجه به کشف یک کیف زنانه از صندوق عقب خودرو پژو ۴۰۵ و با توجه به اظهارات اولین شاکی پرونده، مأموران تجسس کلانتری در تحقیقات مقدماتی با بررسی مدارک شناسایی داخل این کیف زنانه صاحب کیف را شناسایی کردند.

با حضور صاحب کیف‌زنانه در کلانتری، وی ضمن شناسایی دقیق متهم به مأموران گفت: دو روز قبل در بلوار هجرت به قصد رفتن به منزل، سوار یک دستگاه خودرو شخصی پژو ۴۰۵ شدم که پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان راننده تغییر مسیر داد و به سمت استادیوم تختی حرکت کرد، پس از آن که روبروی استادیوم توقف کرد، با قرار دادن چاقوی بزرگی در زیر گلو، شروع به آزار و اذیت و ضرب و شتم من کرد که در همین زمان چند نفر عابرپیاده که در حال تردد بودند متوجه کمک خواستن‌های من شده و راننده از ترس دستگیر شدن مرا از ماشین به بیرون انداخت و به سرعت از محل متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۱۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم قرار گرفت که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان در روند رسیدگی به این پرونده موفق به شناسایی تعداد دیگری از خانم‌های جوانی شدند که توسط سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای به شیوه مشابه مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم علاوه بر پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با دو دستگاه پراید صندوق‌دار نقره ای رنگ و پیکان سفیدرنگ نیز در سطح شهر تردد داشته و به احتمال بسیار زیاد، با این خودروها نیز اقدام به ارتکاب جرایم مختلف کرده است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر با اشاره به انتشار بدون پوشش چهره متهم این پرونده گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی شکات و احتمال افزایش تعداد مالباختگان و افرادی که از سوی متهم مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته باشند، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۱۴ تهران، تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه اظهار نظر و طرح شکایت در مجموعه پلیس آگاهی کاملا محرمانه تلقی و محفوظ است، از کلیه افرادی که موفق به شناسایی متهم شدند و از او شکایتی درباره زورگیری یا آزار و اذیت دارند خواست تا با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، نسبت به طرح شکایت خود اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین