کد خبر: ۱۴۲۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۹
در دانشگاه هرمزگان

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای كشور 17 دی‌ برپا می شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تهران - نوزدهمین نمایشگاه سیار دستاوردهای صنعت هسته‌ای كشور از روز شنبه 17 تا 21 دی‌ماه در دانشگاه هرمزگان برپا می‌‌شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان انر‍ژی اتمی ایران، در این نمایشگاه همچون نمایشگاه‌های گذشته در 18 دانشگاه برجسته كشور بخشی از دستاوردهای قابل نمایش سازمان انرژی اتمی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان علاقمند در بازدید از این نمایشگاه، شاهد دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران در حوزه‌های مختلف كشاورزی، پزشكی، صنعت، نیروگاه‌های اتمی، تجهیزات و قطعات صنایع هسته‌ای،غنی سازی اورانیوم، چرخه سوخت هسته‌ای خواهند بود.

همچنین بازدیدكنندگان از طریق آشنایی با مواد اولیه صنعت هسته‌ای، ابزار و تجهیزات خاص این حوزه، ماكت‌های حرفه‌ای از چرخه سوخت و نیروگاه اتمی و محصولات تولیدی با استفاده از فنون هسته‌ای در كشاورزی، پزشكی و صنعت با انرژی اتمی بیشتر آشنا می‌شوند.

ساعات كار نمایشگاه هر روز از ساعت 9 الی 13 و 14 الی 17 تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در دانشگاه‌های مختلف كشور با اقبال بسیار خوب دانشگاهیان مواجه شده و به خوبی جای خود را در جامعه علمی باز كرده است، به طوری كه در آخرین نمایشگاه در دانشگاه قم بیش از 80 درصد دانشجویان و اساتید این دانشگاه از آن بازدید داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین