کد خبر: ۱۴۲۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
با تمدید طرح رنگین کمان

قیمت محصولات ایران خودرو افزایش نمی یابد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با تمدید طرح رنگین کمان ایران خودرو، محصولات همچون ماه گذشته با تخفیف ویژه به متقاضیان عرضه می شود.

ایران خودرو همچون ماه گذشته، محصولات را در قالب طرح رنگین کمان با تخفیف ویژه ، وام خودرو و امتیازهای گوناگون عرضه می کند.

این گزارش با اشاره به این که قیمت محصولات ایران خودرو در طرح رنگین کمان کمتر از قیمت واقعی است، می افزاید، این اقدام در شرایط کنونی برای کاهش بار روانی تورم، بسیار مناسب و موثر واقع شده است.

این گزارش می افزاید، ایران خودرو قصد دارد با طرح های فروش ویژه، همچون طرح رنگین کمان بر قیمت های کاذب در بازار آزاد مسلط شود تا قیمت خودرو تحت تاثیر قیمت های کاذب ارز و سکه ، افزایش حبابی نیابد.

بر پایه این گزارش، خرید خودرو تا سقف 250 هزارتومان تخفیف،10 میلیون تومان وام خرید خودرو ، تخفیف 25درصدی برای کارت طلایی و شرکت در قرعه کشی سوزوکی کیزاشی به همراه 19 محصول دیگر که در ایام مبارک دهه فجر به برندگان اهدا می شود، ، از مزایای این طرح است.

طرح رنگین کمان ایران خودرو، برای نخستین بار، ماه رکود بازار خودرو یعنی آذرماه را به ماه پررونق سال تبدیل کرده، لذا پیش بینی می شود با تمدید این طرح و نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، فروش ایران خودرو باز هم رکورد شکنی کند.

شایان ذکر است، هر سال در آذر ماه به دليل کاهش تقاضا، فروش خودرو کاهش مي يابد، این درحالی است که فروش ایران خودرو در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 17 درصد افزایش نشان می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین