کد خبر: ۱۴۲۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
تصمیم گیرنده واقعی پرسپولیس کیست؟

آتش زیرخاکستر پرسپولیس در آستانه شعله ور شدن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همه مشکلات پرسپولیس از آنجا نشأت می گیرد که یکی از مربیان سابق و نیز یکی از بازیکنان سابق این تیم که هیچ علاقه ای به پیشرفت پرسپولیس ندارند، از انداختن هرگونه سنگی جلوی راه دست اندرکاران این تیم دریغ نمی کنند. علت بی تأثیری حضور دنیزلی این است که این شخص فقط به خواست رویانیان وارد این تیم شده و مسئولان تیم علاقه ای به تصمیم گیری های وی نداشته از همین جهت کارشکنی های صورت می دهند که به مذاق مربی جدید این تیم خوش نمی آید... 

این روزها پس از کوچ حمید استیلی از پرسپولیس و نزول اجلال مصطفی دنیزلی به این تیم پرطرفدار، شاهد امیدواری بسیاری از طرفداران آن هستیم. امیدواری که برخی کارشناسان حوزه فوتبال معتقدند دیری نمی انجامد که به یأسی غم انگیز منجر شود. ظاهرا حتی حضور مهدی مهدوی کیا نیز نمی تواند امیدی برای سرانجام پرسپولیس در این لیگ باشد. مهدوی کیایی که به گفته کارشناسان امور پرسپولیسی تنها به خاطر خداحافظی شیرین با فوتبال به این تیم آمد.

همه مشکلات پرسپولیس از آنجا نشأت می گیرد که علی پروین و علی کریمی هیچ علاقه ای به پیشرفت پرسپولیس ندارند و برای رسیدن به منافع شخصی از انداختن هیچگونه سنگی جلوی راه دست اندرکاران این تیم دریغ نمی کنند.

علت بی تأثیری حضور دنیزلی این است که این شخص فقط به خواست رویانیان وارد این تیم شده و مسئولان تیم علاقه ای به تصمیم گیری های وی نداشته، از همین جهت کارشکنی های صورت می دهند که به مذاق مربی جدید این تیم خوش نمی آید و به احتمال زیاد در آینده به درگیری های سلیقه ای منجر می شود. از جمله اینکه دنیزلی مایل به معرفی بازیکن از سمت مسئولان پرسپولیس نبود، در حالی که آنان بازیکنانی نظیر مهدی مهدوی کیا را به میل شخصی خود وارد این تیم کردند.

به گزارش شفاف،علیرغم تلاش های مجدانه برخی ها جهت ورود مربی خارجی مورد نظرشان به پرسپولیس و مهم تر از همه دستیابی به سود حاصله از آن، مدیرعامل (رویانیان)در این جنگ قدرت پیروز شد. از این رو پیش بینی می شود افرادی که به خواسته های شخصی خود در این تیم نرسیدند، بخواهند به نوعی از عوامل بازدارنده انتقام بگیرند که نتیجه آن سر و صداهای جنجالی خواهد بود که به زودی از این باب دخالت های مسئولان سابق و حال حاضر تیم در تصمیم گیری های دنیزلی بلند خواهد شد که تنها ضررش را هم تیم خواهد دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین