کد خبر: ۱۴۲۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۲

درمانی برای سخت ترین سرماخوردگی ها و گلو دردهای شدید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سلامت - یکی از بیماری هایی که همیشه گریبان گیر بشر بوده است ، انواع سرماخوردگی ها و عفونتها و گلودرد است .که این فصل خیل یهم شایع است .

یکی از خوانندگان برای درمان این بیماری برای ما نسخه ای فرستاده که می خوانید :متاسفانه برای رهایی از این بیماری ها از انواع قرص های سرماخوردگی ، آنتی هیستامین (آبریزش بینی ) ، آموکسی سیلین (چرک خشک کن ) و آمپول پنی سیلین استفاده میشود . اما واقعیت امر چیز دیگری است . با استفاده کردن از این قرص ها و آمپول ها فقط بدن مقاومت خود را از دست میدهد و سلولهای بدن فلج میشوند .

پس هنگام ابتلا به این نوع بیماری ها چه باید کرد ؟ 

قبل از پرداختن به جواب این سوال ، جالب است بدانید که در آزمایشگاه های پزشکی برای کشت میکروب (افزایش میکروب ) از پنج ماده استفاده میشود . یعنی میکروبها (قارچ ـ ویروس ـ باکتری) با خوردن این مواد رشد میکنند ، تعدادشان چندین برابر میشود .

این مواد عبارتند از :

1- تمام گوشتها ( سوسیس ـ کالباس ـ گوشت قرمز ـ مرغ ـ تخم مرغ - و..) و فرآوره های لبنی (شیر ـ پنیر ـ خامه )
2- خون ( درقصابی ها هنگام چرخ کردن گوشت ، آن را نمی شویند . چون اگر گوشت شسته شود ، خوب چرخ نخواهد شد . پس خون بین بافتهای آن باقی خواهد ماند )
3- قند و شکر
4- کاکائو و شکلات
5- آگار ( ماده ای است که از ترکیب دو جلبک و آب ایجاد میشود ) این ماده در شیرینی پزی کاربرد دارد . ماده ی ژله ای که در شیرینی دانمارکی است همان آگار است .

پس اگر عفونتی در بدن شما باشد ، با استفاده کردن از این مواد ، عفونت (ویروس) شروع به خوردن از این مواد میکند و مقدارش خیلی زیاد میشود . و بیماری شما به راحتی درمان نمی شود .
پس برای رفع سرماخوردگی ، آنفولانزا ، سینوزیت ، گلودرد چه چیزی بخوریم ؟

یک رژیم غذایی سه روزه میتواند سخت ترین نوع این بیماری ها را درمان کند . در این چند روز ( شیر و پنیر -گوشت ـ تخم مرغ ـ شکلات ـ چای ـ قندو شکر - کاکائو ـ بیسکوییت ) به هیچ وجه مصرف نکنید .

صبحانه یک قاشق عسل را روی نان بمالید و بخورید . 

* در طی روز دو بار ( آب + عسل + لیمو ترش تازه ) میل کنید .
* ناهار و شام سوپ بخورید . اما توجه داشته باشد که سوپ را بدون گوشت تهیه نمایید .
* یک مشت پونه ی کوهی و یک قاشق سیاه دانه را با هم به مدت نیم ساعت بجوشانید . و عصاره ی آن را با یک قاشق عسل مخلوط کرده ، یک لیوان بعد از صبحانه و یک لیوان قبل از خواب مصرف کنید .
* در حد توان میوه میل کنید .
* غرغره کردن آب نمک ولرم ، از دهان و بینی . قبل از خواب و بعد از بلند شدن از خواب .
با رعایت کردن این چند نکته ، سختترین عفونتها بدون استفاده از داروهای شیمیایی درمان میشود .
علت این درمان این است که به میکروبهای داخل بدن غذا نمی رسد و میکروبها می میرند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین