کد خبر: ۱۴۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۲
هفته هفتم لیگ برتر والیبال

سایپا قهرمان نیم فصل شد

تعقیب و گریز خودروسازان ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسابقات عقب افتاده هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز برگزار شد و با قهرمانی سایپا خاتمه پیدا کرد. 

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران که به تعویق افتاده بود امروز با برگزار هفت مسابقه پیگیری شد که در پایان نارنجی‌پوشان سایپا توانستند با غلبه بر حریف خود قهرمانی نیم فصل اول را به خود اختصاص دهند.

شاگردان فرهاد نفرزاده که در کرج میزبان باریج اسانس کاشان بودند موفق شدند با حمایت هواداران خودی تیم حسین معدنی را با حساب ۳ بر صفر شکست دهند و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند. در این مسابقه بازیکنان جوان باریج اسانس نمایش خوبی از خود نشان دادند، اما تجربه سایپایی‌ها بیشتر بود موفق شدند حریف خود را مغلوب کنند. نارنجی‌پوشان سایپا توانستند تنها با یک شکست آن هم برابر کاله عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص دهند و بالاتر از حریف دیرینه خود یعنی پیکان قرار بگیرند.

در دیگر مسابقه این هفته پیکانی‌ها موفق شدند در خانه مناطق نفت خیز جنوب را شکست دهند تا همچنان جدی‌ترین تعقیب کننده سایپایی‌ها باشند.
در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری موفق شدند با حساب ۳ بر صفر تیم بحران زده نفت را از پیش‌رو بردارند تا مشکلات رضا ابراهیمی در ادامه مسابقات بیش از پیش شود و مسئولان این تیم اهوازی دنبال راه چاره‌ای برای ادامه راه باشند.
نفتی‌ها تنها در گیم دوم توانستند کمی پیکان را تحت فشار قرار دهند که این گیم هم با حساب ۲۶ بر ۲۴ به سود خودروسازان خاتمه پیدا کرد.

گیتی‌پسندی‌ که همگان آن را از مدعیان جدی‌ قهرمانی می‌دانستند در آخرین مسابقه خود در نیم فصل اول مسابقات توانست به سختی و با حساب ۳ بر ۲ در بندرعباس از سد آلومینیوم المهدی عبور کند.
شاگردان مومنی‌مقدم می‌دانند که انتظارات از آنها بسیار بالا است و بدون شک برای ادامه مسابقات دنبال تدابیر خاصی خواهند بود تا بتوانند خود را حداقل به پلی‌آف مسابقات برسانند.

به گزارش فارس،دیدار کاله آمل و شهرداری ارومیه هم عصر امروز در آمل برگزار شد و تیم کاله با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری گذشت.
شاگردان بهروز عطایی در ست‌های اول، سوم و پنجم با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲ و ۱۵-۱۰ به پیروزی رسیدند، اما ست دوم و چهارم را با نتایج ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۸ واگذار کردند تا تیم پرستاره کاله هم با این پیروزی به کار خود در نیم فصل اول مسابقات خاتمه دهد.

* نتایج بازی‌های امروز به این شرح است:
پیکان ۳ – مناطق نفت خیز جنوب صفر
آلومینیوم الهمدی بندرعباس ۲ – گیتی‌پسند ۳
سایپا البرز ۳ – باریج اسانس صفر
کاله مازندران ۳ – شهرداری ارومیه ۲
شهرداری تبریز ۳ – کرمان صفر
هاوش گنبد ۳ – نوین کشاورز صفر
میزان خراسان ۲ – کویر یزد ۳

* جدول‌رده‌بندی تا پایان نیم فصل اول مسابقات:
1- سایپا البرز 33 امتیاز
2- پیکان 33 امتیاز
3- شهرداری ارومیه 30 امتیاز
4- کاله مازندران 30 امتیاز
5- گیتی پسند 27 امتیاز
6- هاوش گنبد 25 امتیاز
7- پیشگامان کویر 20 امتیاز
8- شهرداری تبریز 19 امتیاز
9- میزان خراسان 14 امتیاز
10- باریج اسانس 12 امتیاز
11- نوین کشاورز 11 امتیاز
12- آلومینیوم المهدی 10 امتیاز
13- مناطق نفت خیز 6 امتیاز
14- کرمان 3 امتیاز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین