کد خبر: ۱۴۲۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
به بهانه مراسم امشب فيفا در سالن زوريخ

بارسلونا فاتح قطعي توپ طلاي سال 2011

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در مراسم امشب بسياري در انتظار رويت توپ طلا در دستان مسي هستند و برخي ژاوي را مستحق اين افتخار بزرگ مي‌دانند اما پيروز واقعي اين مراسم باشگاه بزرگ بارسلونا است.

شهر ۳۸۵ هزار نفری زوریخ امشب پذیرای بزرگان فوتبال جهان و میهمانان ویژه‌ای چون سیاسیون علاقه‌مند به فوتبال است. 

از ماه‌ها قبل رای بزرگان فوتبال اعم از بازیکنان و مربیان سرشناس این عرصه جمع آوری شده و نتیجه این نظرسنجی حرفه‌ای امشب مشخص می‌شود.

در میان مربیان جایزه بهترین مربی سال فیفا بین سر الکس فرگوسن، مورینیو و گواردیولا صاحب اصلی خود را خواهد شناخت و از میان رونالدو، مسی و ژاوی تنها یک ستاره مالک قطعی توپ طلا خواهد بود.
با انصراف باشگاه رئال مادرید از حضور در این مراسم به خاطر بازی برگشت مقابل مالاگا بیش از پیش مشخص شد که احتمال انتخاب رونالدو و مورینیو به عدد صفر بسیار نزدیک است.

از طرفی بسیاری از کارشناسان با توجه به موفقیت‌های اخیر گواردیولا بدون هیچ تردیدی وی را مستحق قرار گرفتن در رتبه اول فیفا می‌دانند.
جنگ خبری اما میان دو اسم همچنان در فراز و نشیب است و توپ طلا میان لیونل مسی و ژاوی هرناندس جا به جا می‌شود. 

در این میان نکته قابل تامل این است که پیروز واقعی این مراسم بدون هیچ تردیدی باشگاه بارسلونا است که در بخش مربیان، جایزه پوشکاش، تیم منتخب سال، توپ طلا و بازی جوانمردانه دارای نامزد و شانس موفقیت است.

در نهایت توپ طلای سال ۲۰۱۱ چه در دستان مسی و چه در دستان ژاوی به موزه نیوکمپ اهدا می‌شود و مالک واقعی آن باشگاهی است به نام بارسلونا که در حال حاضر و به استناد اطلاعات آماری همین باشگاه حداقل ۱۵ گزینه آماده برای جانشینی لیونل مسی در اختیار دارد و همه این گزینه‌ها در آکادمی بارسلونا پرورش یافته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین