کد خبر: ۱۴۲۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳
درکشور :

دفتر منطقه ای ساری در شاخص رضایت مشتری،دوم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر از کسب رتبه دوم شاخص رضایت مشتری توسط دفتر منطقه ای ساری درکشور داد .

به گزارش ایکو پرس بهزاد ظهیری مدیر عامل شرکت ایساکو در همایش هم اندیشی استانی نمایندگان دفتر منطقه ای ساری با بیان این مطلب گفت : استان مازندران ، گلستان و بخش از سمنان که تحت پوشش دفتر منطقه ای ساری قراردارد ، عملکرد هر سه استان درزمینه ارتقای رضایت مشتریان بیسار مطلوب بوده و رتبه دوم را از این نظر در کشور دارند .

وی افزود : شرکت ایران خودرو با بیش از 900 نمایندگی در شبکه خدمات ، بزرگترین شبکه خدمات درخاورمیانه را دارد .

وی با اشاره به اینکه با وجود تمام تلاش خود درارائه خدمات به مشتریان اظهارداشت : ایساکو درصدد است به برترین شرکت درارائه خدمات به مشتریان تبدیل شود این درحالی است که با توجه به گستردگی ، مشکلاتی در زمینه تامین و توزیع قطعات وجوددارد که درحال برطرف کردن مشکلات هستیم .

ظهیری ، خاطر نشان ساخت : برگزاری نشت های استانی ، الکو گرفته از برنامه دولت و در راستای تحقق برنامه های راهبردی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو برای شناسایی مشکلات دفاتر منطقه ای و مشتریان و نمایندگی ها و ارائه راهکار برای حل آن است .

وی از دیگر هدف ها ی برگزاری هم اندیشی های استانی را تقویت نقاط قوت و اصلاح ضعف و ارائه پیشنهاد مناسب برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان عنوان کرد و افزود : این امر یک رابطه توام با اعتماد و اطمینان را درپی دارد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
با سلام
آیا خانم ها هم میتوانند نمایندگی عاملیت مجاز فروش ایران خودرو را بگیرند یا خیر؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین