کد خبر: ۱۴۳۰۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۶
حداد عادل

احتمال دارد تصویب بودجه سال 91 به ماه فروردین موکول شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجلس شورای اسلامی درتصویب بودجه سال 91 مانند سال گذشته بیشتر به مسائل اقتصادی ، یارانه ها و جهات دیگر لایحه بودجه توجه بیشتری دارد.

کاشان : رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تاخیر بودجه سال 91 گفت :منتظریم که هرچه زودتر دولت لایحه بودجه را به مجلس ارائه نماید ولی احتمال می دهد که بخشی از کارهای بودجه سال 1391 در مجلس شورای اسلامی قبل از پایان سال جاری به علت نزدیک بودن به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصویب بودجه را انجام دهیم و احتمال هم دارد که به فروردین سال 91 موکول شود.

در آران و بیدگل "غلامعلی حدادعادل " درپاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا دراین شهرستان نظرش را نسبت به مهمترین اهدافی که مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 91 به آن تاکید خواهد داشت جویا شد گفت : مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 91 مانند سال گذشته بیشتر از نظر اقتصادی، یارانه ها و جهات دیگر توجه بیشتری به مسائل بودجه دارد .

به گزارش ایلنا ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درادامه افزود: ولی تا لایحه بودجه به مجلس نیاید نمی توانیم درباره بودجه سال 91 اظهارنظرکنیم لذا منتظریم که دولت هرچه زوتر لایحه بودجه سال 91 را به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین