کد خبر: ۱۴۳۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱

جدیدترین اعتراض و اعتراف اکبر گنجی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وقتی از صدام حسین پول و امکانات گرفتند، در کنار ارتش صدام با ایران جنگیدند و باز هم به گزارش خود سازمان مجاهدین در آن نبردها "ده ها هزار تن" از نظامیان ایران را کشتند. پس سازمان مجاهدین خلق در عمل نشان داده است که دلار و یورو و دینار را چگونه صرف سرنگونی جمهوری اسلامی می سازد.» 

ریچارد سیلوراستاین، روزنامه‌نگار یهودی- آمریکایی به نقل از یک منبع اسرائیلی که وی را دارای سابقه سیاسی و نظامی معرفی کرده، نوشته است که ترور مصطفی احمدی روشن در 21/10/1390، کار مشترک موساد و سازمان مجاهدین خلق(منافقین) است.

اکبر گنجی در یاداشتی که در روز جمعه 13 ژانویه (23دی) در سایت ضد انقلابی روز آنلاین منتشر شد با اشاره به اقداملات خرابکارانه و تروریستی گروهک منافقین، با اعتراض به حمایت های مالی ای که تاکنون از این گروهک شده، نوشت: «تا حدی که من اطلاع دارم، سازمان مجاهدین خلق یکی از گروه هایی است که جهت سرنگونی جمهوری اسلامی تشکیل شده و تمامی دلارهای دریافتی از سوی غربی ها را هزینه ساختن تشکل سیاسی، خرید اسلحه و جنگ با رژیم ایران کرده است. به گفته مسعود رجوی، آنان فقط در یک سال پس از سی خرداد 1360 "دو هزار تن" را در ایران ترور کرده و کشتند.

وقتی از صدام حسین پول و امکانات گرفتند، در کنار ارتش صدام با ایران جنگیدند و باز هم به گزارش خود سازمان مجاهدین در آن نبردها "ده ها هزار تن" از نظامیان ایران را کشتند. پس سازمان مجاهدین خلق در عمل نشان داده است که دلار و یورو و دینار را چگونه صرف سرنگونی جمهوری اسلامی می سازد.»

به گزارش فردا،وی با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی طی دو سال گذشته که توسط عوامل "موساد" و "سیا" مدیریت شده، اضافه کرد: «تاکنون حداقل چندین منبع، ترور دانشمندان هسته ای ایران را طرح موساد دانسته که توسط سازمان مجاهدین خلق عملی شده است. مثلا "ریچارد سیلوراستاین"، روزنامه‌نگار یهودی- آمریکایی به نقل از یک منبع اسرائیلی که وی را دارای سابقه سیاسی و نظامی معرفی کرده، نوشته است که ترور "مصطفی احمدی روشن" در 21/10/1390، کار مشترک "موساد" و "سازمان مجاهدین خلق"(منافقین) است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین