کد خبر: ۱۴۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۶

چهارمین شکایت از جوانفکر تجدید وقت شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «علی‌اکبر جوانفکر» در پرونده دیگری در خصوص مطالب ویژه‌نامه «خاتون» که با اعلام شکایت دادستانی تهران تشکیل شده بود، در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به تحمل یک سال حبس و سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم شده بود. 

دادگاه «علی‌اکبر جوانفکر» سرپرست موسسه فرهنگی ایران در رسیدگی به چهارمین شکایت قضایی از مشاور مطبوعاتی رییس جمهور با درخواست استمهال از سوی وکیل‌ مدافع وی تجدید وقت شده است.

جلسه رسیدگی به پرونده علی‌اکبر جوانفکر با اعلام شکایت نیروی انتظامی درباره مطالب ویژه‌نامه «خاتون» که قرار بود، یک‌شنبه ـ ۲۵ دی ماه ـ در شعبه‌ ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی برگزار شود، به دلیل درخواست استمهال از سوی وکیل جوانفکر و هم‌چنین احتمال سازش به وقت دیگری موکول شد.

شکایت نیروی انتظامی جدای از شکایتی است که دادستانی پیش از این در موضوع ویژه‌نامه خاتون داشته است.

براساس این گزارش، «علی‌اکبر جوانفکر» در پرونده دیگری در خصوص مطالب ویژه‌نامه «خاتون» که با اعلام شکایت دادستانی تهران تشکیل شده بود، در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به تحمل یک سال حبس و سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم شده بود.

هم‌چنین پیش از این مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور در پروندهٔ دیگری از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، به جرم توهین به یک سال حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از برخی حقوق اجتماعی محکوم شده بود.

به گزارش ایسنا،جوانفکر هم‌چنین در پرونده‌ای دیگری متهم است که در روزنامه تحت سرپرستی‌اش به آیت‌الله آملی لاریجانی و آیت‌الله مصباح یزدی توهین شده است که این پرونده پس از یک جلسه تعیین وقت در دادگاه انقلاب، به شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شده و هم‌چنان مفتوح است که به گفتهٔ وکیل آقای جوانفکر این پرونده با شکایت نیروی انتظامی لف شده و در یک کلاسه تحت رسیدگی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین