کد خبر: ۱۴۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲

کوتاهی دولت در ارائه لایحه بودجه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آسیبهای دیرکرد تحویل قانون بودجه 90 الان مشهود شده است و نباید این وضع دوباره تکرار شود. 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاهی دولت در ارائه لایحه بودجه سال 91 گفت: نباید شرایط بسیار بد سال گذشته دوباره تکرار شود.

محمدرضا ملکشاهی راد صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه دولت قانون بودجه سال 91 را هنوز به مجلس نداده است، اظهار داشت: حداقل آسیب این دیرکرد این است که فرصت لازم برای بررسی دقیق قانون بودجه از مجلس گرفته می شود.

وی با بیان اینکه نباید شرایط بسیار بد سال گذشته دوباره تکرار شود، یادآور شد: آسیبهای دیرکرد تحویل قانون بودجه 90 الان مشهود شده است و نباید این وضع دوباره تکرار شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت قانون بودجه 91 را در موعد مقرر به مجلس تحویل نداده است، افزود: دولت نسبت به وظایف خود کوتاهی کرده است.

ملکشاهی راد ادامه داد: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس درگیر انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی هستند و این مسئله ممکن است مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند.

به گزارش مهر،وی با اشاره به روند تصویب قانون بودجه سال91 اظهار امیدواری کرد که نمایندگان مجلس بعد از 12 اسفند با دقت و همت بیشتری بررسی این قانون را تمام کنند و تا قبل از پایان سال کار قانون بودجه سال 91 را به پایان برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین