کد خبر: ۱۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳

تلويزيون پرونده‌ي جن‌گيرها را باز مي‌كند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حميد نوبهار با بيان اينكه اين برنامه با مشاركت معاونت آموزشي و پژوهشي سازمان تبليغات اسلامي با ايده‌ي نقد فرقه‌هاي نوپديد كار خود را شروع كرد، افزود: برنامه «ضربان» با پشتيباني شبكه سه سيما، با رويكرد پرداختن به فرقه‌هاي ضاله، تشكيلات اين فرقه‌ها، راه‌هاي جذب افراد توسط آنها و همچنين ارتباط با ماوارء و كارهاي متافيزيك در ارتباط با جن شروع به كار كرد. 

تهيه‌كننده «ضربان» با اعلام خبر پخش اين برنامه با موضوع «جن‌گيرها»، اظهار كرد: به دليل ملاحظاتي كه وجود داشت اين برنامه پيشتر پخش نشد‌، اما اكنون به تمام مكانيزم‌هاي اين موضوع پرداخته مي‌شود؛ به ويژه در قسمت‌هاي اخيرمان كه پرونده، جن كاملا باز مي‌شود. 

حميد نوبهار با بيان اينكه اين برنامه با مشاركت معاونت آموزشي و پژوهشي سازمان تبليغات اسلامي با ايده‌ي نقد فرقه‌هاي نوپديد كار خود را شروع كرد، افزود: برنامه «ضربان» با پشتيباني شبكه سه سيما، با رويكرد پرداختن به فرقه‌هاي ضاله، تشكيلات اين فرقه‌ها، راه‌هاي جذب افراد توسط آنها و همچنين ارتباط با ماوارء و كارهاي متافيزيك در ارتباط با جن شروع به كار كرد.

وي درباره‌ي كارشناسان اين برنامه اظهار كرد: كارشناسان اين برنامه كساني هستند كه چه به صورت تلفني و چه به صورت حضوري پژوهش‌هاي ميداني روي اين فرقه‌ها انجام داده‌اند‌؛ «ضربان» برنامه‌اي گفت‌وگو محور است اما اينگونه نيست كه كارشناسان فقط يكسري معلومات ذهني نسبت به موضوع داشته باشند‌، بلكه اين كارشناسان گزارش‌هاي ميداني انجام داده‌اند و خودشان را درگير آن كرده‌اند تا بتوانند ارتباط بهتري با مخاطب برقرار كنند.

نوبهار با بيان اينكه از ديدگاه آسيب‌شناسي، فردي كه درگير اين فرقه‌هاست، بايد بداند كه پشت پرده‌ي اين فرقه‌ها چه است‌، افزود:‌ به هر حال ممكن است هر فردي، از پزشك گرفته تا ميانسال، در همه ردهاي سني و حتي رده‌هاي اجتماعي بعضا با اين مسائل برخورد كرده‌ باشد؛ در نتيجه بايد بدانند كه پشت پرده اين فرقه‌ها چه است كه عموما سرخط اينها خارج از كشور است و بزرگترين سرشاخه‌هاي اين فرقه‌ها كه در حوزه‌ي ارتباطات كارهاي خاصي انجام مي‌دهند،‌ اسرائيل است.

وي خاطرنشان كرد: از همان سال 87 كه برنامه «شوك» را توليد كرديم ايده‌هايي درحوزه شيطان پرستي داشتيم كه نتيجه‌ي آن توليد «ضربان» است‌، با توجه به اينكه در جامعه ما جوانان با شيطان پرستي به آن معنا درگير نيستند و بيشتر از نمادهاي آنها استفاده مي‌كنند كه بسياري از آنها ناخواسته است اما باز اين دغدغه را براي ما به وجود آورد كه به آن بپردازيم.

اين تهيه‌كننده با بيان اينكه استقبال خوبي از مخاطبان در شبكه سه وجود داشت، خاطرنشان كرد: در يكي از برنامه‌هاي ما كه ابتدا به صورت زنده بود و بنا به صلاحديد مديران به صورت توليدي انجام شد، چيزي حدود 18 هزار پيامك در يك برنامه داشتيم كه اين نشان‌دهنده‌ي درگير شدن مردم با اين موضوعات است. رويكردي كه در برنامه داريم با توجه به اولويت‌هاي سازمان صداوسيما رويكرد روشنفكرانه است‌، ما محتوا را تبيين و سپس به مخاطب مي‌دهيم اما انتخاب با مخاطب است.

حميد نوبهار در پايان از حمايت مدير شبكه سه و معاونت پژوهشي سازمان تبليغات اسلامي و سازمان‌هاي امنيتي در اين برنامه كه حمايت كرده‌اند قدرداني كرد.

به گزارش ايسنا‌، برنامه «ضربان» در روزهاي شنبه‌، دوشنبه‌ و چهارشنبه از شبكه سه سيما به روي آنتن مي‌رود.






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین