پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۱۴۳۶۱۵
۱۲:۲۷
۱۳۹۰/۱۱/۰۲

حذف قبوض کاغذی گاز برای پایتخت نشینها

۱۲:۲۷
۱۳۹۰/۱۱/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: مشترکین گاز استان تهران از این پس با ارسال شماره اشتراک خود به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۷۰۴ می‌توانند رقم گازبهای خود را به صورت آنی دریافت کنند. 

شرکت ملی گاز ایران در راستای کاهش هزینه‌های صدور و ارسال قبوض کاغذی گاز اقدام به صادر کردن قبوض الکترونیکی کرد.

این گزارش حاکی است مشترکین استان تهران از این پس با ارسال شماره اشتراک خود که برروی قبوض درج شده است به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۷۰۴ می‌توانند رقم گاز بهای خود را به صورت آنی دریافت و اقدام به پرداخت آن کنند. 

به گزارش فارس، پیش از این مدیر عامل شرکت ملی گاز از طرح پایلوت و آزمایشی صدور الکترونیکی قبوض گاز در چند استان کشور خبر داده بود.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha