کد خبر: ۱۴۳۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷

بارسلونا با تساوی۲-۲صعود کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بارسلونا با تساوی مقابل رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در حالی در نوکمپ دیدار برگشت خود را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا برگزار کردند که دیدار رفت این دو تیم در سانتیاگو برنابئو مادرید با پیروزی ۲-۱ به سود بارسلونا به پایان رسیده بود. 

بارسلونا با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ مقابل رئال مادرید که برای جبران ناکامی بازی رفت به میدان آمده بود، موفق شد در مجموع دو دیدار با نتیجه 4-۳ از سد رقیب دیرینه عبور کرده و به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری راه پیدا کند. 

در این دیدار ابتدا بازیکنان بارسلونا با دو گل پدرو رودریگز در دقیقه 37 و دنی آلوز در دقیقه 45 از حریف خود پیش افتادند تا همگان تصور کنند که آبی و اناری‌ها در این مسابقه نیز به راحتی مقابل حریف سنتی خود پیروز خواهند شد. اما این گونه نشد و گل‌های کریستیانو رونالدو در دقیقه 68 و کریم بنزما در دقیقه 72 بازیکنان رئال مادرید را به بازی برگرداند. 

به گزارش ایسنا، بازیکنان رئال مادرید که با جبران دو گل خورده، انرژی مضاعف پیدا کرده بودند و می‌دانستند که یک گل دیگر باعث راهیابی این تیم به مرحله بعد خواهد شد بر شدت حملات خود افزودند اما در وقت‌های باقی‌مانده بازی راه به جایی نبردند تا این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی ۲-۲ به پایان برسد. 

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید در دقیقه 88 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. همچنین داور بازی در این مسابقه به 9 بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین