کد خبر: ۱۴۳۹۹۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸

وزیر: در آستانه یک تحول عظیم در نظام تعلیم و تربیت کشور هستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه یک تحول عظیم در نظام تعلیم و تربیت کشور هستیم و نقشه جامع علمی کشور در 13 جلسه در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اجماع مصوب شده است. 

حمید‌رضا حاجی‌بابایی صبح پنجشنبه با حضور در کارگاه آموزشی سند تحول بنیادین در جمع معلمان، مدیران و فرهنگیان آموزش و پرورش تبریز با اشاره به اینکه در آستانه یک تحول عظیم در نظام تعلیم و تربیت کشور هستیم افزود نقشه جامع علمی کشور در 13 جلسه در شورای عالی انقلاب فرهنگی با اجماع مصوب شده است.

وزیر آموزش و پرورش به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان قانون اساسی این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: پشتوانه این سند 500 صفحه مبانی نظری و فلسفه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی است که صدها صاحب نظر در خصوص این سند اظهار نظر کرده اند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه در نقشه جامع علمی کشور آموزش و پرورش آنقدر پر رنگ و قدرتمند دیده شده است که موجب افتخار برای آموزش و پرورش است، گفت: در سند چشم انداز 1404 از 53 راهبرد ملی آن 28 راهبرد مربوط به آموزش و پرورش است.

حاجی بابایی با ابراز خرسندی از حضورش در تبریز اظهار داشت: مطالبه جدی مقام معظم رهبری تحول بنیادین به طور همه جانبه در آموزش و پرورش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین