کد خبر: ۱۴۴۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

آنا نعمتی با "چنگیزخان" روی صحنه می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون برای نخستین‌بار با نمایش "چنگیزخان" به کارگردانی چیستا یثربی روی صحنه تئاتر می‌رود. 

چیستا یثربی کارگردان نمایش "چنگیزخان" چندی پیش خبر از حضور بازیگران جدید در این نمایش برای اجرا در سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داده بود.

نکته جالب توجه درباره نخستین تجربه بازیگری آنا نعمتی روی صحنه حضور هم‌زمان او در 4 نقش مختلف در این نمایش است. نمایش چنگیزخان" تازه‌ترین اثر چیستا یثربی است که قرار است با گروه بازیگران جدید در بخش مهمان جشنواره سی‌ام تئاتر فجر حضور پیدا کند. 

به تازگی صبا کمالی و شیرین صمدی هم به جمع بازیگران این نمایش پیوسته بودند. همچنین قرار است عاطفه تهرانی بعد از نگارش نهایی اپیزودی که قرار است در آن بازی کند به گروه بپیوندد. رضا مهدی‌زاده نیز به‌عنوان طراح لباس نمایش انتخاب شده‌است. محمد حاتمی، پگاه خسروی، مارال مختاری و... دیگر بازیگران "چنگیزخان" هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آنا نعمتی هم‌زمان با حضور این نمایش در جشنواره تئاتر فجر با دو فیلم سینمایی "پنهان" و "یکی می‌خواد باهات حرف بزنه" در سی‌امین جشنواره فیلم فجر هم حضور خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین