آفتابنیوز : آفتاب: به منظور رفاه حال مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، مديريت ارتباط با مشتريان اين شركت اقدام به راه اندازي سرويس پيامك دوسويه كرده است.
به گزارش ايكو پرس، غلامرضا حاجي خاني مدير ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: خدمات اين سرويس به صورت شبانه روزي و در هفت روز هفته ارائه مي شود.
وي هدف از ارائه سرويس پيامك دو سويه را، رضايت بيشتر مشتريان، عدم مراجعه حضوري و تلفني دانست و تصريح كرد: در اين سرويس مشتريان مي توانند به سادگي اطلاعات مورد نياز در مورد خودرو خود را دريافت كنند.
مدير ارتباط با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو ادامه داد: سيستم پيامك دو سويه شامل سرويس عمومي و خصوصي مي باشد.
حاجي خاني خاطرنشان ساخت: سرويس عمومي اين سيستم شامل دريافت اطلاعات نمايندگي از جمله آدرس، تلفن و وضعيت نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش است.
وي افزود: در سرويس خصوصي نيز مشتريان مي توانند از آخرين وضعيت پرونده خريد خودرو اطلاع كسب كنند.
مدير ارتباط با مشتري ايران خودرو با تاكيد بر اينكه در سيستم خصوصي حريم خصوصي مشتريان به طور كامل حفظ مي شود، گفت: با تدابير ايمني انجام شده، سيستم طوري برنامه ريزي شده است كه پيامك فوق در صورتي پاسخ داده مي شود كه از شماره تلفن همراه مشتري كه در پرونده خود درج شده است ارسال شود.
حاجي خاني تصريح كرد: مشتريان مي توانند در سرويس عمومي با ارسال " کد نمايندگي *930 " به شماره 300035 اطلاعات نمايندگي مورد نياز از طريق پيامک دريافت كنند.
وي همچنين گفت: در سرويس خصوصي نيز مشتريان مي توانند با ارسال " رديف قرارداد فروش *910 " به شماره 300035 از آخرين وضعيت پرونده خريد خودرو خود ، مطلع شوند. "