کد خبر: ۱۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳

برگزاری 400 مرکز عرضه مستقیم کالا از 5 اسفند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراکز عرضه مستقیم و نمایشگاه ها مکان خوبی برای حضور تولید کنندگان و مصرف کنندگان است چون هر دو نفع می برند، تولید کننده قیمت اصلی کالا را به صورت وجه نقد دریافت می کند و مصرف کننده نیز کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب دریافت خواهد کرد.

رئیس شورای اصناف کشور از برگزاری 400 مرکز عرضه مستقیم کالا از پنجم تا 25 اسفند در سراسر کشور خبر داد.

قاسم نوده فراهانی در جلسه خبری امروز با اشاره به اینکه در این مراکز پوشاک ، کیف و کفش ، خشکبار و آجیل ، مواد غذایی ، مواد پروتئینی ، مواد شوینده ، شیرینی و شکلات ، پارچه و کالاهای خرازی عرضه می شود، افزود: کالاهایی که قرار است در این مراکز به صورت مستقیم عرضه شود با همکاری کارشناسان اتحادیه های مربوط به هر کالا از لحاظ قیمت و کیفیت ارزیابی شده است.

وی گفت: کالاهای کارشناسی شده قیمت روی آن پلمپ می شود و نمونه کالا نیز در مراکز عرضه مستقیم ، در معرض دید مردم قرار می گیرد تا کالای بی کیفیت و قیمت بالاتر از قیمت کارشناسی شده عرضه نشود.

رئیس شورای اصناف کشور تاکید کرد: در این مراکز و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا هیچگونه کالای خارجی عرضه نمی شود.

نوده فراهانی گفت: قیمت کالاهایی که در مراکز عرضه مستقیم به فروش می رسد 10 تا 30 درصد پایین تر از قیمت بازار است.

وی افزود: مراکز عرضه مستقیم و نمایشگاه ها مکان خوبی برای حضور تولید کنندگان و مصرف کنندگان است چون هر دو نفع می برند، تولید کننده قیمت اصلی کالا را به صورت وجه نقد دریافت می کند و مصرف کننده نیز کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب دریافت خواهد کرد.

رئیس شورای اصناف کشور درباره ساعت برگزاری مراکز عرضه مستقیم کالا گفت: این مراکز از 10 تا 20 فعال اند.

نوده فراهانی همچنین از عرضه برنج ، روغن و شکر در این مراکز خبر داد و افزود: قرار است این سه قلم کالا با همکاری وزارت صنعت ، معدن و تجارت با قیمت کمتر از قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد ، علاوه بر این مواد پروتئینی مانند مرغ ، ماهی و گوشت قرمز نیز طبق روال سالهای گذشته عرضه خواهد شد.

وی برای عرضه میوه نیز در مراکز عرضه مستقیم کالا اعلام آمادگی کرد و گفت: شورای اصناف در صورت آمادگی اتحادیه میوه فروشان غرف مورد نیاز را در اختیار آنان قرار می دهد.

رئیس شورای اصناف کشور درباره فروش فوق العاده پایان فصل افزود: از اتحادیه ها درخواست کردیم فهرست کاملی از فروشگاه هایی که فروش فوق العاده دارند ارائه کنند تا در آگهی روزنامه ها برای آنها تخفیف ویژه قائل شویم و اطلاع رسانی دقیقی به مردم ارائه کنیم.

نوده فراهانی گفت: در شهر تهران 5 مکان برای برگزاری عرضه مستقیم کالا و یک مکان نیز برای نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مراکز عرضه مستقیم کالا در سازمان گوشت تهرانپارس ، فرهنگسرای خاوران ، بوستان ولایت ، پارک ارم و ورزشگاه تختی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز در مصلی تهران برگزار می شود.

رئیس شورای اصناف کشور درباره زمان برگزاری مراکز عرضه مستقیم کالا و نمایشگاه در شهر تهران گفت: مراکز عرضه مستقیم کالا در 5 نقطه شهر تهران از پنجم تا 25 اسفند برگزار می شود و نمایشگاه که در مصلی تهران خواهد بود از 25 بهمن تا 5 اسفند به مردم کالا عرضه می کند.

نوده فراهانی افزود: ساعت کار تمام مراکز عرضه مستقیم کالا و نمایشگاه از 10 صبح تا 20 است و نمایشگاه روز جمعه از ساعت 14 تا 20 فعال است.

وی گفت: در نمایشگاه 10 روزه عرضه مستقیم کالا که در مصلی تهران برگزار می شود علاوه بر کالاهای معمول مواد شوینده ، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه نیز عرضه می شود.

رئیس شورای اصناف کشور همچنین از پیشنهاد این شورا برای استفاده مردم از سرویس شرکت واحد خبر داد و افزود: در صورت موافقت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و شرکت واحد اتوبوسرانی سرویس ویژه برگزاری نمایشگاه ها نیز برای تسهیل در رفت و آمد مردم ایجاد خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،نوده فراهانی درباره ایجاد غرفه جدید با نام سوغات گفت: در صورت تمایل تولید کنندگان این شورا مکان مناسب را در اختیار آنان برای عرضه مستقیم سوغات شهرهای مختلف قرار می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین