کد خبر: ۱۴۴۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰

پاسخ مجلس به ‌ادعای دولت درباره دخالت رسانه‌ها ‌در التهاب بازار سکه و ارز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این نماینده مجلس در خصوص واکنش نمایندگان به ادعای اتهام‌زنی به رسانه‌ها در مورد تنش در بازار سکه و ارز، اظهار داشت: این مسئله نمی‌تواند اخلالی در نظم اقتصادی کشور ایجاد کند که این مسئله به وزیر هم گفته شد. 

نماینده مردم ورامین گفت که مسئولان دولتی در جلسه غیرعلنی امروز ادعای اتهام‌زنی به رسانه‌‌ها در مورد ایجاد تنش در بازار سکه و ارز را تکرار کردند.

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جلسه غیر‌علنی امروز مجلس در مورد بازار سکه و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه مجلس این است که در این رابطه سوء‌مدیریت شده است.

وی در عین حال افزود: دولت معتقد است که عوامل ورودی به سیستم اقتصادی باعث بوجود آمدن تنش در بازار سکه و ارز شده است که البته نمایندگان مجلس این مسئله را نپذیرفتند.

نقوی حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا ادعای اتهام به رسانه‌ها امروز هم در مجلس عنوان شد، گفت: بله این مسئله هم عنوان شد.

این نماینده مجلس در خصوص واکنش نمایندگان به ادعای اتهام‌زنی به رسانه‌ها در مورد تنش در بازار سکه و ارز، اظهار داشت: این مسئله نمی‌تواند اخلالی در نظم اقتصادی کشور ایجاد کند که این مسئله به وزیر هم گفته شد.

به گزارش فارس،نقوی حسینی در پاسخ به این سؤال که وزیر چه پاسخی در رابطه با این سخن بیان کرد، افزود: دولت معتقد است که این طور نیست و در واقع تنش به وجود آمده در بازار سکه و ارز را محصول فضای روانی می‌داند، در صورتی که چنین چیزی نیست‌ چرا‌که اگر نظام اقتصادی نظم داشته باشد، اقتصاد سامان خواهد یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین