کد خبر: ۱۴۴۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۰
سواد کوهی خبرداد :

ورود تعاونی خاص ایران خودرو به حوزه های نفت و بیمه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شركت تعاوني خاص با ورود به كسب و كارهاي سودآوری چون نفت، بيمه، خودروهاي فرسوده و … سود خوبي را در هر شرايط اقتصادي نصيب سهامداران خواهد كرد.

به گزارش ایکو پرس ، سعيد سوادكوهي مديرعامل تعاوني خاص با اشاره به ميزان سود آوري مناسب اين تعاونی نسبت به ديگر موسسات مالي، اعتباري و حتي بانكها تصریح کرد: در حال حاضر تعاوني از ظرفيت هاي اقتصادي كشور به نحو احسن و به نفع سهامداران بهره برداری می کند.

وي ادامه داد: تعاونی خاص با ورود به كسب و كارهاي سود ده توانسته است زير ساخت هاي اقتصادي خود را مستحكم كند تا بتواند در هر شرايط اقتصادي امکان فعالیتهای گسترده را داشته باشد و به تبع آن سود خوبي را نصیب سهامداران كند.

وي به افزايش سود بانكي اشاره كرد و گفت: در حال حاضر تعاوني به سپرده سهامداران خود در طرح سرمايه گذاري شاغلين به صورت علي الحساب 17 درصد سود مي دهد، البته چند درصد نیز پس از برگزاري مجمع به سپرده گذاران پرداخت خواهد كرد.

سوادكوهي تاكيد كرد: طبق توافق شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و شورای‌عالی کانون بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری، نرخ سود سپرده‌های بانكي روزشمار 7 درصد، سه ماهه 10درصد، شش ماهه 12درصد، نه ماهه 15درصد، یکساله 17درصد و پنج ساله 20 درصد تعیین شده است.سود تعاوني بالا تر از ميزاني سودبانكي است كه اعلام شده است.
مديرعامل شركت تعاوني خاص كاركنان ايران خودرو عنوان كرد: سود تعاوني خاص در مقايسه با بانک‌ها و موسسات مالي و اعتباری در سطح بالاتری قرار دارد.

وي اظهار داشت: بايد به اين نكته توجه داشت كه وقتی سرمایه شرکتی بالا می‌رود، بازدهی فوری و با رقمهای بالا محدودتر خواهد شد .

وي ادامه داد: ما سرمایه‌ گذاری‌های بلند مدت را مد نظر قرار داده ایم تا به درآمدهای ثابت برسیم و اکنون تعاونی ‌خاص درهمین راستا حرکت کرده است. ما توانسته ایم با یک ریتم مشخص سود ثابت بیشتری نسبت به رقبای خود کسب کنیم.

سوادكوهي اظهار داشت: ورود به حوزه حمل و نقل و لجستيك، انجام امورات ارزي و مسكوكات، اجراي طرح ملي تعويض خودروهاي فرسوده، تامين و بسته بندي مواد غذاي و توزیع شبکه برند آدان، شبنا و ماريتو، حضور در فعاليت هاي گردشگري و توريسم، ارائه خدمات مالي و اعتباري، تجارت الكترونيك، بيمه، نفت و از همه مهم تر تجارت خارجي، از جمله حوزه هايي سود آور هستند و آينده اي خوب و روشني را براي سرمايه اعضای تعاونی نويد مي دهند.

سواد كوهي درپايان گفت: شركت تعاوني خاص ثمره بيش از يك دهه تلاش و فعاليت بي وقفه عده اي از متخصصين و كاركناني است كه خالصانه در جهت حفظ و ارزش افزايي سرمايه اعضا كه همان كاركنان زحمتكش گروه صنعتي ايران خوردو است، تلاش مي كنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین