کد خبر: ۱۴۴۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۳
روی موج شهرآورد پایتخت؛

آخرین اخبار و حاشیه ها از دربی هفتاد وچهارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته بیست و چهارم لیگ برتر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود و با وجود برگزاری بازی‌های مهم و حساس بین تیم‌های بالا و پایین جدول در این هفته همه توجهات به دربی پایتخت است؛ جایی که دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می‌روند. در واقع در این هفته همه چیز تحت تاثیر هفتاد و چهارمین دربی پایتخت قرار دارد. 

علیرضا فغانی داوری این مسابقه حساس را برعهده خواهد داشت. فغاني تنها داوري است که تاکنون تنبيه نشده و کارنامه درخشاني داشته است. 

حساس‌ترين ديدار نيم‌فصل دوم ليگ برتر فوتبال پنج شنبه شب در ورزشگاه آزادي انجام مي‌شود و دو رقيب سنتي، هفتادوچهارمين دربي پايتخت را برگزار خواهند کرد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود و با وجود برگزاری بازی‌های مهم و حساس بین تیم‌های بالا و پایین جدول در این هفته همه توجهات به دربی پایتخت است؛ جایی که دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می‌روند. در واقع در این هفته همه چیز تحت تاثیر هفتاد و چهارمین دربی پایتخت قرار دارد.

كروش تماشاگر ويژه دربي 74
كارلوس كروش سرمربي تيم ملي كشورمان به همراه دستيارانش دربي 74 را از نزديك تماشا خواهند كرد.
كروش و ديگر اعضاي كادر فني تيم ملي كشورمان بازي استقلال - پرسپوليس از هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر را با حضور در ورزشگاه آزادي زير نظر خواهند گرفت. كروش و اميد نمازي همچنين بازي روز جمعه نفت تهران - تراكتورسازي تبريز را با حضور در ورزشگاه دستگردي تماشا مي‌كنند، ضمنا بازي مس كرمان - سايپا و داماش گيلان - سپاهان را سيموئز، صباي قم - مس سرچشمه و فجر سپاسي - راه آهن را ماركار آقاجانيان، ذوب آهن - شاهين بوشهر را اميد نمازي و گاسپار، شهرداري تبريز - فولاد خوزستان را گاسپار و نفت آبادان - ملوان را كليه اعضاي كادر فني از طريق تلويزيون تماشا و آناليز خواهند كرد.

آمادگي كامل پليس براي برگزاري دربي پايتخت
خبر می رسد تمهيدات انتظامي و ترافيكي در ورزشگاه و اطراف استاديوم آزادي براي دربي پنج‌شنبه اجرا شده است.
پليس براي برقراري امنيت دربي 74 در تهران آمادگي كامل دارد و همانند گذشته طرح‌هاي انتظامي و ترافيكي ويژه اين بازي را در ورزشگاه و اطراف آن اجرا مي‌كند. نيروهاي انتظامي به منظور برقراري انتظام بخشي از صبح روز بازي در ورزشگاه و مسيرهاي منتهي به آن مستقر شده و تا تخليه كامل ورزشگاه حضور دارند.

زمان آغاز بليت فروشي دربي 74
بليت فروشي دربي 74 از ساعت 11 روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادي آغاز خواهد شد. دربی 74 پایتخت فردا از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

يک تيم 10 نفره ناظر شهر آورد هفتاد و چهارم
رئيس کميته انضباطي از حضور تيم 10 نفره در شهر آورد هفتاد و چهارم خبر داد.
اسماعیل حسین زاده-رئیس کمیته انضباطی در گفت و گویی کوتاه با سایت رسمی فدراسیون گفت: به عنوان ناظر ویژه انضباطی این بازی را زیر نظر دارم و یک تیم 10 نفره تعیین کردیم تا این بازی را زیر نظر داشته باشند که در بین تماشاگران حضور خواهند داشت.
وی در پایان گفت: امیدوارم این بازی بدون حاشیه برگزار شود و اگر تخلفی از سوی بازیکنان و یا کادر فنی صورت گیرد، طبق آئین نامه کمیته انضباطی با آنها برخورد خواهد شد.

پاداش 3 میلیونی برای بازیکنان پرسپولیس
بازيکنان و مربيان پرسپوليس در صورت پيروزي مقابل استقلال 3 ميليون تومان پاداش مي‌گيرند.
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 فردا در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف استقلال می‌رود که در 4 دیدار گذشته در لیگ و جام حذفی برابر رقیب سنتی خود شکست خورده است.
با توجه به این شرایط بازی فردا از اهمیت فراوانی برای مسئولان باشگاه پرسپولیس برخوردار است و به همین دلیل با توافق رویانیان و دنیزلی مقرر شد در صورت برتری پرسپولیس در دیدار فردا نفری 3 میلیون تومان به بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود.

هاشميان ومحمد از ليست پرسپوليس خط خوردند
با تشخيص دنيزلي دو بازيکن پرسپوليس از ليست 18 نفره اين تيم خط خوردند.
وحید هاشمیان و علیرضا محمد نفراتی بودند که دنیزلی روی نام آنها قلم قرمز کشید اما با تصمیم سرمربی پرسپولیس غلامرضا رضایی که مصدوم است و مشخص نیست به دربی می‌رسد یا خیر به اردو رفت.

بيش از يک‌هزار اتوبوس براي جابجايي تماشاگران داربي
شهرداری تهران برای داربي پايتخت يک‌هزار و 100 دستگاه اتوبوس براي جابجايي تماشاچيان در نظر گرفته است.
اتوبوس‌هايي که در ضلع شرقي ورزشگاه مستقر هستند، مسير بزرگراه حکيم ـ سيد خندان ـ ميدان رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد. همچنين اتوبوس‌هايي که در ضلع غربي ورزشگاه مستقر مي‌شوند، مسافران عازم به جاده مخصوص ـ ميدان فتح و سه راه آذري را جابجا خواهند کرد.
اتوبوس‌هاي مستقر در پارکينگ 19 و 20 ورزشگاه آزادي به مسافراني که قصد عزيمت به ميدان‌هاي آزادي ـ انقلاب اسلامي ـ ميدان خراسان و پايانه خاوران را دارند سرويس‌دهي خواهند کرد.
عداد 100 دستگاه اتوبوس در پايانه آزادي مستقر هستند که تماشاگران مراجعه‌کننده به اين پايانه به منظور دسترسي به ميادين امام‌حسين (ع) ـ نبوت ـ چهارراه تهرانپارس ـ خيابان خاوران و پايانه خاوران از اين اتوبوس‌ها مي‌توانند استفاده کنند.


توقف ممنوع
توقف کليه وسايط نقليه شامل خودرو و موتورسيکلت در طول اتوبان‌هاي منتهي به محل برگزاري مسابقه و اطراف ورزشگاه آزادي از ساعت 7 صبح ممنوع شد و ماموران پليس در صورت مشاهده، نسبت به انتقال اين دسته از وسايط نقليه به پارکينگ اقدام مي‌کنند.

جباری در اردوی استقلال
یکی از مهمترین نکاتی که در دربی روز پنج شنبه برای هواداران استقلال مطرح است حضور یا عدم حضور وی در ترکیب استقلال است.
در این باره پزشک تيم فوتبال استقلال گفت: کادر فني از مجتبي جباري در اردوي پيش از بازي با پرسپوليس استفاده مي‌کند.
اکبر رضایی درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری، گفت: در عکسی که جباری از زانوی خود گرفته متوجه شدیم مشکل او کشیدگی رباط نیست بلکه کشیدگی در عناصر داخلی مفاصل و تا حدودی مینیسک دارد.
وی افزود: جباری درد داشت و ما با درمان‌هایی که آغاز کردیم این درد را کنترل کردیم و قرار است نظر ۳ متخصص دیگر را بپرسیم. فقط این را می‌گویم که جباری همراه تیم در اردو شرکت می‌کند و استفاده از او در دربی به شرایط زانویش و نظر کادر فنی استقلال باز می‌گردد.

فغانی داور دربی هفتاد و چهارم
علیرضا فغانی داوری این مسابقه حساس را برعهده خواهد داشت. فغاني تنها داوري است که تاکنون تنبيه نشده و کارنامه درخشاني داشته است.

به گزارش شفاف
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین