کد خبر: ۱۴۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹

احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس/ جاده هراز مسدود است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی الزامی است و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

رئیس مرکز نظارت و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: جاده هراز به علت کولاک و بارش برف مسدود است.

سرهنگ رضا سلبی در مورد آخرین وضعیت راههای کشور اظهار داشت: علاوه بر محورهای هراز و شمشک به دیزین، محور های تکاب به ایرانخواه، سمنان- شاهرود،چمن بیده به گرمه در استان خراسان شمالی و جنگل گلستان به چمن بیده مسدود است.

وی ادامه داد: محور فولاد محله به کیاسر در استان سمنان، درگز به قوچان در استان خراسان رضوی و مشهد به تربت حیدریه نیز مسدود است.

رئیس مرکز نظارت و کنترل ترافیک پلیس راهور از احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس خبر داد و افزود: با توجه به گرم شدن هوا طی ساعات آینده با وجود باز بودن جاده چالوس احتمال ریزش بهمن وجود دارد. از هموطنان درخواست می کنیم از سفرهای غیر ضرور و تردد در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

سلبی با اعلام اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است، تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی الزامی است و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

به گزارش مهر،وی تصریح کرد:هموطنان می‌توانند به صورت شبانه روزی از طریق ارتباط با شماره تلفن 88255555 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور از وضعیت راههای کشور اطلاع پیدا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین