کد خبر: ۱۴۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷
معاون سازمان حمل و نقل:

پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس

احتمال افزایش قیمت‌ها
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون سازمان حمل و نقل و راهداری گفت: از 23 بهمن ماه عملیات پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی آغاز می‌شود.

شهرام آدم‌نژاد در حاشیه معارفه مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به در پیش بودن نوروز و تقاضای زیاد برای سفرهای برون‌شهری تمهیدات و برخی اقدامات مورد نظر را پیش‌بینی کرده است تا در این ایام سفرها ایمن و راحت انجام شود.

وی تصریح کرد: در این راستا و با هدف انجام سفرهای نوروزی راحت و کم دغدغه و ارایه خدمات مناسب به مردم با همکاری شرکت‌های حمل و نقل مسافر، پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس و سایر وسایط حمل و نقل جاده‌ای برای ایام نوروز از 23 بهمن شروع می‌شود.

آدم‌نژاد خاطر نشان کرد: از اول اسفندماه نیز پیش فروش حضوری متقاضیان سفر توسط شرکت‌ها و دفاتر آنها در نقاط مختلف کشور و پایانه‌ها انجام می‌شود که افراد می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها بلیط تهیه کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این زمینه هزار نقطه در سراسر کشور ساماندهی و تدارک دیده شده است تا مردم راحت‌تر بلیط مورد نظر خود را تهیه و بدون دغدغه به سفر سیاحتی و زیارتی خود بپردازند.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی که توسط شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای و مؤسسات غیردولتی انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی امسال سفرهای ایمن، راحت و کم دغدغه‌ای را شاهد باشیم.

آدم‌نژاد در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوالی به احتمال افزایش قیمت بلیط‌ها در این ایام گفت: ‌اگر افزایشی نیز اعلام شود مربوط به اجرای طرح نوروزی سازمان حمل و نقل و راهداری است که با هدف جبران یک سر خالی بودن اتوبوس‌ها این افزایش قیمت مقطعی اعمال می‌شود.

معاون سازمان حمل و نقل افزود: این طرح از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده اجرا می‌شود و در صورت افزایش قیمت نیز پس از اتمام این ایام نرخ‌ها به روال اولیه خود بر می‌گردند.

آدم‌نژاد در ادامه از رسانه‌ها خواست مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل را در انجام وظایف خطیر و مأموریت اصلی برای ساماندهی و ایمن‌سازی ترددهای برون‌شهری کمک کرده تا شاهد موفقیت این مجموعه پرتوان باشیم.

به گزارش فارس،وی همچنین از زحمات رحمتی مدیرکل سابق حمل و نقل استان اردبیل قدردانی کرد و اظهار داشت: ‌انتظار می‌رود این مدیر لایق و شایسته در جبهه جدید فعالیت و انجام مأموریت خود در استان زنجان موفق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین