کد خبر: ۱۴۴۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۴
از شیراز و اصفهان تا بوشهر و کرمان

مایلی کهن به فوتبال بر می‌گردد؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اوایل هفته قبل بود که خبر رسید مسئولان باشگاه مس کرمان منتظرند در صورت نتیجه نگرفتن تیمشان در بازی خانگی مقابل سایپا، عذر می‌روسلاو بلاژویچ را بخواهند و پیرمرد کهنه کار را به مرخصی اجباری بفرستند. این وسط اسم چند گزینه هم برای هدایت این تیم مطرح شد اما مذاکرات مسئولان کارخانه با محمد مایلی کهن، جدی‌تر از سایرین پیش رفت. 

خبری که هفته گذشته در چند رسانه کرمانی هم منتشر شد اما هرگز واکنش مثبتی میان هواداران مس نداشت تا با پیروزی این تیم مقابل سایپا، این پروژه موقتا متوقف شود. این در حالی است که چند سال پیش که قرار بود مایلی کهن در هیات مدیره باشگاه مس صاحب پست شود، تقریبا تمام واکنش‌ها در کرمان به احتمال افتادن چنین اتفاقی منفی بود؛ چه برسد به اینکه آن‌ها قرار باشد مایلی کهن را روی نیمکت تیم خود ببینند! آن هم در شرایطی که مهم‌ترین فعالیت فوتبالی حاجی مایلی در ماه‌های اخیر، منتشر کرده بیانیه‌های عجیب علیه خیلی‌ها از جمله علی دایی محسوب می‌شود!

با این حال پیروزی مس مقابل سایپا، مایلی کهن را از این تیم دور کرد. این در حالی است که حتی با وجود منتفی شدن حضور حاجی در مس، احتمال بازگشت او به فوتبال خیلی دور از ذهن نیست. کافی است بدانیم که پس از برکناری علی کلانتری از سرمربیگری فجر سپاسی، مایلی کهن یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرهنگ جعفری برای جانشینی او بود اما دوستی دیرینه محمود یاوری با یکی از اعضای تاثیرگذار باشگاه فجر، باعث شد سرهنگ این فصل هم بدون تیم نماند و هدایت فجر را برعهده بگیرد.

بعد از منتفی شدن حضور مایلی کهن در فجر، با جدایی میودراگ یشیچ از شهرداری تبریز، نام او را در میان گزینه‌های موردنظر می‌رمعصوم سهرابی، مدیرعامل این باشگاه قرار گرفت.

شاهین بوشهر هم تا قبل از به توافق رسیدن با ابراهیم قاسم‌پور، پیغام‌هایی برای حاجی مایلی فرستاده بود تا معلوم شود سرمربی فصل گذشته سایپا با وجود آنکه تیم ندارد، اما همچنان جزو گزینه‌های ثابت تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شود. آخرین جایی هم که از حالا تلاش‌هایش را برای جذب مایلی کهن شروع کرده، دیگر تیم کرمانی یعنی مس سرچشمه است.

تیم بحران زده‌ای که از ابتدای فصل با احمد سنجری بد نتیجه گرفت و با آمدن اصغر شرفی شرایطش بد‌تر هم شد. آن‌ها در حال حاضر قعرنشین مطلق جدول رده بندی لیگ هم هستند و ۸ امتیاز با تیم هفدهم جدول یعنی شاهین فاصله دارند.

در این شرایط از کرمان خبر می‌رسد که اگر شاگردان شرفی بازی خانگی فردایشان مقابل ذوب آهن را هم از دست بدهند، این تیم دستخوش تغییرات اساسی روی نیمکتش خواهد شد و محمد مایلی کهن هم جدی‌ترین گزینه مسئولان این تیم برای جایگزینی شرفی است.

به گزارش فردا،هرچند شاید در ‌‌نهایت شخصیت تندخوی مایلی کهن، یک بار دیگر یاد کرمانی‌ها بیفتند و آن‌ها به فکر استخدام مربی دیگری برای نجات تیمشان باشند! 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین