کد خبر: ۱۴۴۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۰

دنیزلی را زمانی که دلار ارزان بود خریدیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رویانیان خبر از پخش برنامه تلویزیونی پرسپولیسی از سه هفته‌ دیگر با نام «افق پرسپولیس» در شبکه تهران داد. 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شب گذشته (شنبه شب) در برنامه ورزش از نگاه دو حاضر شد و با هوادران به صحبت پرداخت و خبر نو برایشان داشت.

رویانیان ابتدا در خصوص پیروزی در دربی ۷۴ بیان کرد: نمی‌شود گفت که پیروزی تیم ما اتفاقی رخ داده است.

ما به چیزی می‌گوییم حادثه که معکوس اتفاق می‌افتد یا ناگزیر از رخ دادن است، اما اتفاق مثبتی که نیاز به هماهنگی و تفکر و پشتیبانی دارد، نمی‌تواند به طور تصادفی رخ دهد، مثل برد پرسپولیس

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره نحوه جذب ایمون زاید اظهار داشت: زاید محصول یکی از کارگروه‌های ما یعنی کارگروه استعدادیابی است که برای فصل بعد هم به دنبال بازیکنان خوب هستند.

ما این تیم را مامور کردیم که یک تمام کننده برای پرسپولیس بیاورند و به آن‌ها هم گفتم که قیمت مهم نیست، چرا که می‌خواستم به پرسپولیس شوک وارد کنم.

وی خاطر نشان شد: پس از اینکه فیلم زاید را دیدیم از سفیر ایران در دوبلین خواهش کردم که ویزای او را با وجود تعطیلی در ایرلند صادر کند. زاید به ما گفته بود مشکلات مالی دارد و من برای رفع این مشکل مجبور شدم از طریق یک بانک در سوئیس برای زاید پول بفرستم.

سردار: وقتی اراده باشگاه پرسپولیس را دید با رغبت بیشتر به ایران آمد. قیمت زاید کمتر از یک بازیکن عادی ما است و مطمئن باشید که رقم قرارداد او زیر سقف قرارداد است.

محمد رویانیان در برنامه ورزش از نگاه دو درباره جذب بازیکنان جدید برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پژمان نوری و ادینیو را به دلیل اینکه قبل از ژانویه برای تیم‌هایشان بازی کردند از دست دادیم.

وی تاکید کرد: البته طبق قراردادی که ما با مهرداد پولادی داریم، می‌توانیم در لیگ هم از او استفاده کنیم، اما کرمانی‌ها برای صدور رضایتنامه او کمی زمان را نگه داشتند. با این حال با آن‌ها صحبت می‌کنیم تا این موضوع هم برطرف شود.

رویانیان درباره جذب دروازه‌بان جدید گفت: مطمئن باشید معمارزاده به روزهای اوج باز می‌گردد و حسین هوشیار هم استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارد.

ما به این دو نفر برای بازی‌های آسیایی اتکا کرده‌ایم. البته در حال تلاش هستیم که یک دروازه‌بان دیگر جذب کنیم. من برای جذب شهاب گردان شخصا با منصور ابراهیم‌زاده صحبت کردم.

رویانیان با اشاره به فراهم شدن پول قرارداد دنیزلی از طریق ترانسفر علیرضا حقیقی گفت: دنیزلی را زمانی که دلار ارزان بود خریدیم، اما حقیقی را وقتی دلار گران شده بود فروختیم. فکر می‌کنم پول دنیزلی از طریق فروش حقیقی در آمد.

سردار رویانیان درمورد محمود خوردبین نیز بیان کرد: خوردبین پیش من آمد و گفت «بگذار من از پرسپولیس بروم». من هم به او گفتم که نمی‌گذارم و او هم گفت که پس من را از سرپرستی بردار.

حالا او مشاور ما است و پروژه‌‌های مربوط به خوردبین به او ابلاغ خواهد شد. زادمهر فرد با شخصیت و با تجربه‌ای است. جلسه‌ای هم بین من و دنیزلی و زادمهر برگزار شد و من به سرمربی تیم توضیح دادم که شرح وظایف سرپرست چیست و دنیزلی هم پذیرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه گفتمان فوتبال باید عوض شود، ادامه داد: من با کلمه «لیدر» زیاد موافق نیستم. به اعتقاد من گفتمان فوتبال و دیپلماسی فوتبال در دنیا باید تغییر کند، البته این حرف‌های من مثل شعار می‌ماند، اما ما برای این موضوع اقداماتی هم انجام داده‌ایم، مثلا قصد داریم با دو باشگاه منچستریونایتد و آ ث میلان ارتباط برقرار کنیم تا مبادلاتی با هم داشته باشیم.

در پورتال جدید باشگاه هم این قابلیت در نظر گرفته شده که هواداران ما با دیگر هواداران تیم‌های معتبر دنیا اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. همین طور ما به دنبال خصوصی سازی هستیم و مدل جدیدی از آن را ارائه دادیم که فعلا هم وزیر ورزش و وزیر اقتصاد را راضی کردیم و هم دولت و هم سازمان خصوصی را. یکی از تیم‌هایی که من با خودم به پرسپولیس آوردم، یک تیم قدرتمند است که تا به حال پروژه‌های بزرگی را در کشور انجام داده است.

وی افزود: ما همچنین یک شرکت بیمه راه‌اندازی خواهیم کرد و این قول را می‌دهم که باشگاه پرسپولیس در حال پیش رفتن به سمت یک باشگاه حرفه‌ای است. زیر ساخت‌های آن هم ایجاد شده و من هم این قول را می‌دهم که سال ۹۲ باشگاه پرسپولیس در زندگی هواداران به طور محسوسی اثر دارد. تا به حال ۵۰۰ هزار نفر در پورتال باشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

من تا به حال به احترام و خواست مردم خیلی کار‌ها را در پرسپولیس انجام داده‌ام. مردم می‌خواهند و ما هم برای آن‌ها انجام می‌دهیم و این یک فرمول خوب مدیریتی است.

وی درباره برنامه پرسپولیس برای فصل بعد گفت: ما از زمانی که آمدیم در حین بازسازی تیممان تمام تلاشمان را برای توسعه باشگاه هم انجام داده‌ایم. سال گذشته تیم فرصت نداشت که بازیکنان خوب را جذب کند، اما ما فکر اینجا را کرده‌ایم و از حالا با دنیزلی هماهنگی‌هایی را انجام داده‌ایم تا بازیکنان را برای فصل بعد به خدمت بگیریم.

وی یاد آور شد: برنامه تلویزیونی پرسپولیس از سه هفته‌ دیگر با نام «افق پرسپولیس» در شبکه تهران آغاز به کار می‌کند. ضمن اینکه برنامه رادیویی پرسپولیس نیز که نامش «پیروزی، جوانمردی و احترام» است هفته‌ای سه روز از شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود.

به گزارش افکار،همچنین محمد رویانیان در آخر بیان کرد: اینکه من در این زمان برنامه‌هایم برای باشگاه پرسپولیس را اعلام کردم بدین خاطر بود که نیاز بود تغییری در نگاه هواداران ایجاد شود تا ما بتوانیم با آن‌ها صحبت کنیم، چرا که نمی‌شود با هواداران تیمی که نتیجه‌ نگرفته، صحبت کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین