کد خبر: ۱۴۵۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲

در برنامه دیشب 90 چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت . 

شب گذشته، فردوسی پور همچون همه دوشنبه شبها، پربیننده‌ترین برنامه سال‌های اخیر صدا و سیما، برنامه جنجالی خود را روی آنتن برد.

در این برنامه همان گونه که پیش‌بینی شده بود، بیشتر وقت برنامه پیرامون بازي استقلال و پرسپولیس و حاشیه‌های این بازی بود.

مهمانان برنامه 90 / علی خسروی کارشناس داوری برنامه نود

خسروی کارشناس داوری برنامه نود بود که در مورد صحنه بحث انگیز گل عماد رضا به داماش عنوان کرد که گل این مهاجم صحیح بود هر چند عابدینی مدیر داماش نظر دیگری داشت . در ضمن وی اعتقاد داشت خطای بازیکن سایپا که موجب گل اول استقلال شد به اشتباه گرفته شد . همچنین گل دقیقه 90 آبی پوسان به درستی خطا اعلام شد .

مچ گیری فردوسی پور و گلایه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از عزیز محمدی

فردوسی پور بخاطر بازی مکرر در ورزشگاه آزادی از عزیز محمدی انتقاد کرد و گفت اگر الان در دو روز متوالی در این ورزشگاه بازی می شود چرا دربی 73 جام حذفی انجام شد ! در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و به نوعی اعتقاد داشت سازمان لیگ در برنامه ریزی عدالت را برآورده نمی کند البته عزیز محمدی که برنامه بازیها ! را به همراه نداشت نظر دیگری داشت .

انجام حرکات منشوری در برنامه نود !
فردوسی پور خوشحالی هواداران پرسپولیس را به انجام دادن حرکات منشوری تشبیه کرد.

در زمان پخش دوربین نود فردوسی پور آیتمی از شادی هواداران در بندر کنگان را روی آنتن برد. در این آیتم هواداران پرسپولیس مشغول شادی به دلیل پیروزی مقابل استقلال بودند که عادل در این لحظه گفت:حرکات منشوری توسط هواداران پرسپولیس!

مرگ یک جوان اهوازی

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند. دوربین نود صحنه هایی را پخش کرد که شوکی بزرگ را به بینندگان تلویزیونی وارد کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس در دربی روز پنج شنبه یکی از جوانان اهوازی هنگام تماشای گل پیروزی بخش ایمون زاید به هوا پریده و بعد از بازگشت به زمین بی هوش شده است.

پدر این جوان گفت: وقتی گل سوم پرسپولیس را دید از خوشحالی به هوا پرید و بعد بی هوش شد. ما هم سریعا وی را به بیمارستان رساندیم و سپس مشخص شد که سکته مغزی کرده و قلب فرزندم نیز کار نمی کند.

شاید این حادثه یکی از تلخ ترین خوشحالی های دربی 74 باشد که منجر به مرگ یک جوان اهوازی شد.

جشن طرفداران پرسپولیس در برخی شهرها

در ادامه برنامه 90 جشن طرفداران پرسپولیس در برخی شهرها به تصویر کشیده شد که در نوع خود جالب بود . جشن طرفداران پرسپولیس در شهرهای رامهرمز ، گجساران ، گراش ، هشتگرد ، کاشان و چند شهر دیگر دیدنی بود .

ماجرای برق ورزشگاه آزادی

دوربین برنامه نود پیش از آغاز مسابقه صحنه ای را شکار کرد که طی آن یکی از کارکنان استادیوم آزادی مشغول تعمیر دستگاه برق این استادیوم بود.

دوربین نود صبح روز دربی هفتاد و چهارم صحنه هایی از حاشیه های پیش از آغاز مسابقه را ضبط کرده بود که پس از پخش آن در برنامه دوشنبه شب نود مشخص شد علت قطعی برق ورزشگاه آزادی در بین دو نیمه چیزی جز چشم زدن خبرنگار نود نبوده است.

در این هنگام خبرنگار نود از فرد تعمیرکار سوال که یک وقت برق استادیوم وسط مسابقه قطع نشود که همین سوال کافی بود تا بین دونیمه مسابقه برق استادیوم آزادی قطع شود.

مصاحبه تند مهدی رحمتی

در ادامه عادل مصاحبه مهدی رحمتی را پخش کرد که از برنامه ریزی سازمان لیگ و عزیز محمدی شدیدا گله مند بود .

حرفهای فتح الله زاده در 90

فتح الله زاده مهمان تلفنی برنامه 90 بود و اعتقاد داشت بازیکنان این تیم چشم خوردند ! و میداودی هم مصدوم است و منتظر بعد از گرفتن ام آر آی از وضعیت وی آگاه شویم .

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود / پرسش نظرسنجی در مورد بهترین بازیکن دربی بود؟

نظرسنجی نود نیز درباره نتیجه دربی هفتاد و چهارم بهترین بازیکن دربی بود که در پایان نزدیک 75 درصد هواداران ایمون زائد را برترین بازیکن در بی خواندند و حدود 25 درصد استقلال به فریدون زندی رأی دادند . در این نظرسنجی حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر شرکت کردند .

البته فردوسی‌پور قصد داشت از ایمون زائد مهاجم سه گله پرسپولیس در دربی برای برنامه دیشب دعوت کند اما از آنجایی که سرخپوشان سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی خواهند رفت زائد این دعوت را رد کرد .

به گزارش تابناک،این برنامه در ساعت 2 و 35 دقیقه بامداد به پایان رسید .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین