کد خبر: ۱۴۵۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴

شکایت باشگاه پرسپولیس به فیفا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل اشتباهات داوری به فیفا شکایت می‌کند. 

باشگاه پرسپولیس: «باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانیه‌ای اعتراض خود را از نحوه قضاوت بخشی‌زاده داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی و همچنین قضاوت‌هایی که در نیم فصل دوم منجر به کسر حداقل ۸ امتیاز از تیم پرسپولیس شد، به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۰ در حالی برگزار شد که داور این مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری را مرتکب شد.

با توجه به نظر کار‌شناسان داوری، قضاوت بخشی‌زاده در این بازی بسیار تاثیرگذار بود به طوری که نگرفتن یک پنالتی مسلم برای پرسپولیس و مردود بودن گل فجر سپاسی به دلیل انجام خطا قبل از به ثمر رسیدن گل سوم از جمله این اقدامات است. اینگونه قضاوت‌ها در شرایطی است که در چندین دیدار گذشته این تیم نیز اتفاقاتی اینچنینی رخ داده که طبق نظر کار‌شناسان، قضاوت داوران علیه تیم فوتبال پرسپولیس بوده که نمونه عینی آن پذیرش گل آفساید تیم شهرداری تبریز و نگرفتن دو پنالتی مسلم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام شکایت مکتوب خود به کمیته داوران، از این کمیته می‌خواهد هر چه سریع‌تر در این خصوص اقدامات لازم و جدی را انجام دهد تا این باشگاه بیش از این متضرر نشود. همچنین با توجه به کسر حداقل ۸ امتیاز در نیم فصل دوم از تیم فوتبال این باشگاه به دلیل تصمیمات غلط داوری، باشگاه پرسپولیس شکایت رسمی خود را به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال خواهد کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین