کد خبر: ۱۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۷

سارکوزی: ایران از خط قرمز عبور کرده است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نیکولا سارکوزی رییس جمهوری فرانسه در اظهاراتی مدعی شد که حکومت ایران از خط قرمز عبور کرده است. 

سارکوزی در اظهاراتی درمیهمانی شام یکی از گروه های پرنفوذ یهودی در پاریس با ادعای این موضوع گفت که حمله نظامی روش درستی برای حل و فصل پرونده هسته ای ایران نیست.

سارکوزی گفت: بهترین راه حل استفاده از روش های سیاسس، دیپلماتیک و تحریم است.

رییس جمهوری فرانسه در ادامه مدعی شد: ما از مقامات ایران می خواهیم درک کنند که از خط قرمزها عبور کرده اند و به رهبران اسراییل اطمینان دهیم که اقدامی جبران ناپذیر صورت نگرفته است.

در هفته های اخیر برخی مقامات سیاسی و نظامی اسراییل اظهارات بلوف آمیزی درباره حمله نظامی به ایران مطرح کرده اند.

اظهارات برخی مقامات رژیم تل آویو درباره احتمال حمله به ایران در نهایت موجب اظهار نظر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم شد و نتانیاهو در جلسه وزرای عضو حزب لیکود با انتقاد از اظهارات برخی مقامات این رژیم گفت که مقامات تل آویو نباید در این باره "وراجی" کنند.

جمهوری اسلامی ایران با رد اتهام تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای اعلام کرده است که در صورت حمله نظامی پاسخی قاطع و پشیمان کننده به متجاوزان خواهد داد.

شماری از اسرائیلی ها با تشکیل مجموعه ای در سایت شبکه اجتماعی فیس بوک، از سران تل آویو خواستند از درگیری نظامی با ایران اجتناب کنند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنها از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خواستند تا زمان حمله نظامی به ایران را به بعد از برگزاری کنسرت خواننده مشهور غرب "مادونا" در ماه می آینده، به تاخیر بیاندازد.

در این صفحه فیسبوک نوشته است: "بیبی! هیچ جنگی نباید با ایران صورت بگیرد مگر پس از برگزاری کنسرت مادونا در 29 ماه می" منظور از بیبی لقب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است! مادونا قرار است در ماه می آینده در تل آویو کنسرت داشته باشد.

آمریکا و اسرائیل بارها به موضوع احتمال بروز اقدام نظامی در رابطه با برنامه هسته ای ایران اشاره کرده اند اما به صراحت در این باره اظهارنظر نکرده اند.

ایران نیز تهدید کرده است در صورت اقدام نظامی از سوی اسرائیل، این رژیم را آماج حملات موشکی خود خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین