کد خبر: ۱۴۵۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹

باهنر: انحراف اگر بخواهد اینگونه به جلو برود نه کودتا می‌شود و نه خون و خون‌ریزی

جریان انحرافی به دنبال حکومت اسلامی ناب آمریکایی است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین به تبیین تفکرات و اندیشه‌های جریان انحرافی پرداخت و با بیان اینکه برخی‌ها به جای شریعت به دنبال طریقت رفتند، گفت: جریان انحرافی اگر جان بگیرد بعد از 5 سال یک حکومت اسلام ناب آمریکایی تحویل ما خواهد داد. 

محمدرضا باهنر در مراسم گرامیداشت سی ‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که پنجشنبه شب از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین خیابان چهارمردان قم برگزار شد، به تحلیل حضور رقبای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار داشت: این دفعه رقبای ما دو گروه شده‌اند یک گروه فتنه‌گران و یک گروه منحرفین، که البته ما معتقدیم مسئله اصلی کشور مسئله فتنه‌ است.

وی تصریح کرد: باید مردم با صلابت و قدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به هیچ وجه اجازه ندهند خواب فتنه گران تعبیر شود که بخواهند فتنه دیگری را به وجود آورند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه نباید از جریان انحرافی غافل شویم، تاکید کرد: انحراف پیچیده‌تر است و اگر غفلت کنیم احتمالا مشکلات جدی‌تری را در آینده برای ما به وجود خواهند آورد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا من زنده هستم نمی‌گذارم این انقلاب منحرف شود، به برخی از تفکرات منحرفین اشاره کرد و ابراز داشت: اینها می‌گویند اسلام، قرآن، مسلمانی و روحانیت دیگر در کشور خیلی طرفدار ندارند اگر می‌خواهیم همه طرفدار بمانند از این به بعد به جای مکتب اسلام، مکتب ایران را مطرح کنیم و این دقیقا چیزی است که آمریکا و اسراییل به دنبال آن هستند.

باهنر با بیان اینکه کوروش، داریوش، خشایارشاه و کمبوجیه در فرهنگ ما دارای یک احترام و موقعیت و سابقه مهمی هستند، اظهار داشت: اما اگر قرار باشد اینها بیایند و جای قال‌الصادق و قال الباقر و جای اسلام و مرجعیت بگیرند ما جلوی آن می‌ایستم و شوخی هم نداریم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها می‌گویند با توجه به فشارهای زیاد آمریکا کم‌ کم با آنها سازش کنیم، گفت: به زعم این افراد وقت قطع‌نامه 598 اقتصادی است، اینها می‌خواهند یک جام زهری به مقام معظم رهبری تحمیل کنند امام مقام معظم رهبری با هوشیاری تمام جریانات و وقایع را رصد می‌کنند و اینگونه است که می‌فرمایند ما در موقعیت شعب ابیطالب نیستیم، بلکه در موقعیت بدر و خیبر هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه برخی‌ها به جای شریعت به دنبال طریقت رفتند، تصریح کرد: ما معتقد به کتاب خدا، سنت رسول‌الله، سیره ائمه معصومین و بعد از آن حوزه‌های علمیه، روحانیت انقلابی بیدار و مبارز بعد هم مراجع عالیقدر و در راس آنها ولایت فقیه هستیم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند ولی فقیه باید تک باشد، خاطر نشان کرد: این افراد روحانیت، مراجع و حوزه‌های علمیه را خیلی خوب نمی‌دانند و معتقدند آقا باید تک باشد این در حالی است که آقا تبلور فقه و فقاهت هستند.

باهنر با بیان اینکه امام تعبیر خود را از ولایت فقیه،‌ ولایت فقه می‌داند، ابراز داشت: این آقایان نخست بحث تک بودن ولی فقیه را عنوان می‌کنند سپس می‌گویند ما خدمت آقا امام زمان(عج) می‌رسیم.

وی افزود: این افراد کم‌ کم می‌گویند ما با خود امام زمان (عج) در ارتباط هستیم و خیلی کار به جانشینش نداریم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: داستان انحراف اگر بخواهد جان بگیرد و اینگونه به جلو برود در مملکت ما نه کودتا می‌شود و نه خون و خونریزی، بلکه بعد از پنج سال یک حکومت اسلام ناب آمریکایی تحویل ما خواهند داد البته آن قدر نرم به جلو حرکت می‌کنند که چیزی مشخص نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم با سه گروه فتنه، انحراف و برخی از تندروی‌ها روبه‌رو است، اظهار داشت: ما معتقدیم از مقام معظم رهبری نباید جلو افتاد و نه باید عقب ماند، ما به بهانه دفاع از آقا حق نداریم به روحانیت توهین کنیم.

باهنر با بیان اینکه امام و مقام معظم رهبری برای مقام روحانیت و مرجعیت احترام خاصی قائل بوده و هستند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری پس از سفر تاریخی سال گذشته به قم که با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شد پنج بار دیگر به قم آمدند و به دیدار مراجع رفتند و آنها را احترام کردند، همه اینها عزت اسلام است.

وی با بیان اینکه بعضی از آدم‌های تند و بی‌ترمز فکر کردند هرچه تندتر باشند بهتر است، اظهار داشت: این افراد به بهانه دفاع از رهبری به آقایان مراجع و آیات عظام حمله و توهین می‌کنند و ما باید حواسمان باشد که در این کار نه افراط باشد و نه تفریط.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: کسی که از امامش جلو بیفتد و کسی که عقب بماند گرفتار می‌شود باید همواره همراه امام حرکت کرد زیرا این تنها راه نجات و رستگاری است.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یاری خداوند و با مشارکت گسترده مردم برگزار می‌شود و یک مجلس ولایی، متدین، متخصص و تابع تدابیر رهبری را شکل خواهد گرفت.

به گزارش فارس، باهنر تصریح کرد: خواب فتنه‌گران، آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها و منحرفین تعبیر نخواهد شد و مجلس نهم اصولگراتر، مقتدرتر و قوی‌تر از مجالس قبل به همت همه مردم ایران تشکیل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین