کد خبر: ۱۴۵۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲
حاشیه‌های استقلال ذوب‌آهن

اتهام هواداران آبی به عادل فردوسی‌پور

مظلومی به تشویق هواداران پاسخ نداد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در حالی عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حاشیه های این دیدار را در زیر می خوانید:

* در اواخر نیمه نخست تماشاگران استقلال با شعارهای مختلفی از جمله "پرویز سوبله چوبله " سرمربی تیم خود را تشویق می کردند که وی برخلاف بازیهای گذشته به این تشویق ها و ابراز احساسات تماشاگران پاسخ نداد.

* مجتبی جباری هافبک استقلال که در ورزشگاه حضور داشت زمانی که در بین دو نیمه قصد رفتن به رختکن را داشت با تشویق تماشاگران استقلال مواجه شد.

* مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و عزیز الله محمدی رئیس سازمان لیگ هم در ورزشگاه حضور داشتند. ضمن اینکه امیدوار رضایی و جواد زرینچه هم در ورزشگاه حضور داشتند.

* تماشاگران استقلال در اواسط نیمه دوم با دیدن عادل فردوسی پور به سمت او رفته و با شعار "عادل پرسپولیسی" وی را صدا کردند و به گزارش های او اعتراض کردند.

* تماشاگران استقلال در دقیقه 75 با سر دادن شعارهایی علیه پرسپولیس به تشویق علی دایی سرمربی پیشین این تیم پرداختند. آنها بعد از گل دوم استقلال برای دقایقی با شعار " واویلا واویلا بزن یکی دیگه" بازیکنان این تیم را برای به ثمر رساندن گل های بیشتر ترغیب کردند.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بود.

* یورگن گده مربی تیم فوتبال ذوب آهن و میشائیل هنکه مربی تیم فوتبال استقلال هر دو آلمانی هستند و قبل از بازی وظیفه گرم کردن بازیکنان را برعهده داشتند.

* حدود 500 هوادار تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند.

* برخی تماشاگران تیم فوتبال استقلال در میانه های نیمه دوم شعارهایی علیه عادل فردوسی پور سردادند و او را به پرسپولیسی بودن متهم کردند.

به گزارش مهر، آنالیزور تیم فوتبال الاتفاق عربستان حریف بعدی تیم فوتبال استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین