کد خبر: ۱۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۸

ميرزايی طلايی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در ادامه روز دوم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که از امروز (شنبه) در شهر آنکارا آغاز شده است، میرزایی طلا گرفت و معصومی موفق به کسب عنوان دومی شد. 

در پایان روز دوم رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغوی ترکیه که از ظهر امروز (شنبه) در شهر آنکارا پایتخت ترکیه آغاز شده بود، جمال میرزایی در وزن 84 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و سید احمد محمدی، میثم مصطفی جوکار و جابر صادق زاده در وزنهای 60، 84 و 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

سیداحمد محمدی نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یاسین کول از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در دور سوم گئورگی از گرجستان را در سه تایم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دور سوم نیز مصطفی کارتال از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر گوگمایف از روسیه در سه تایم با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. وی در دیدار رده بندی باکیف از قزاقستان در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

بر اساس این گزارش، جمال میرزایی در 84 کیلوگرم در دور نخست برانوآش از لهستان را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم هاگی سیلان از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 3 بر یک شکست داد. میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی نیز یرمیک بایداشف از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی در هشت ثانیه مراد ازکان از ترکیه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد. وی در دیدار پایانی مقابل سردار بوکه از ترکیه با نتیجه یک بر صفر و سه بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

میثم مصطفی جوکار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست ارهان اوغلو از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. وی در دور دوم احمد بلیچی از ترکیه را در سه تایم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کرد. حریف جوکار در مرحله یک چهارم نهایی میهائیل گانف قهرمان جهان از بلغارستان بود که نماینده کشورمان در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر وی را مغلوب کرد. جوکار در مرحله نیمه نهایی مقابل سردار بوکه از ترکیه در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. جوکار در دیدار رده بندی مقابل بلاوندر از لهستان با نتیجه صفر بریک، 6 بر صفر و 4 بر یک پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

در 120 کیلوگرم نیز فردین معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم علی گوربوز از ترکیه را با نتیجه 5 بر یک مغلوب کرد. وی در دور سوم عمر چمیفف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.معصومی در مرحله نیمه نهایی نیز در دو تایم با نتیجه 8 بریک از سد دیمیتار از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.وی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه مشابه 3 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

به گزارش فارس، جابر صادق زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست استیون موکو، قهرمان پان آمریکن و نفر ششم المپیک 2008 پکن از آمریکا را در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل سیگمن از آمریکا در سه تایم با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید.فاتح چاکر اوغلو کشتی گیر سرشناس ترکیه ای نیز در دور سوم مقابل صادق زاده که نخستین تجربه حضور در یک تورنمنت بین المللی در رده سنی بزرگسالان را پشت سر می گذارد، در دو تایم با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. صادق زاده در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی در دیدار رده بندی چاکر بوس کورت از ترکیه را یک بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

سه نماینده کشورمان دیروز جمعه در مسابقات دو وزن نخست صاحب مدالی نشدند. رقابتهای وزنهای 66 و 96 کیلوگرم نیز فردا یکشنبه برگزار می شود، که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین