کد خبر: ۱۴۵۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵

چطور فايل‌هاي رايانه‌ را در صندوق امن نگه‌ داريم؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: كاربران مي‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهاي مختلف قفل، فايل‌هاي رايانه‌يي خود را در صندوقي امن نگه‌داري کنند.

مسلم عزتي - كارشناس - با بيان اين مطلب اظهار كرد: نرم‌افزار Folder Lock يک برنامه امنيتي براي فايل‌هاست که مي‌تواند به سرعت بر روي فايل‌هاي شما پسورد گذاشته، آن را قفل و مخفي کند و فايل، فولدر، درايو، تصاوير و سندها را در چند ثانيه پنهان کند.

وي افزود: فايل‌هايي که توسط اين نرم‌افزار محافظت مي‌شوند مخفي، غيرقابل پاک کردن و غير قابل دسترسي با امنيت بالا هستند.

عزتي تصريح کرد: با داشتن اين نرم‌افزار فوق‌العاده قادر خواهيد بود فايل‌هاي خود را مخفي و در مقابل کرم‌ها، ويروس‌ها و تروجان‌ها محافظت کنيد، هم‌چنين با اين نرم‌افزار قادر خواهيد بود فايل‌هاي خود را از دست رايانه‌هاي تحت شبکه، کاربران متصل به شما و حتي هکرها محفوظ بداريد.
وي يادآور شد: يکي از قابليت‌هاي مهم اين نرم‌افزار محافظت فايل‌هاي ذخيره شده در USB Flash Drives (حافظه فلش), Memory Sticks , CD-RW, floppies و notebooks است، در اين صورت فايل‌هاي شما در هيچ رايانه‌يي قابل اجرا نيستند.

به گزارش ایسنا،به گفته او نرم‌افزار Folder Lock قادر است فايل‌ها را در ويندوز، داس و حتي Safe Modes (حالت امن) قفل کند و شامل ابزارهاي جانبي حالت مخفي، زير نظر گرفتن حرکت هکر ها، چند تکه کردن فايل‌ها، پاک کردن اعمال انجام شده (رد پاي به جا مانده)، اعمال کدگذاري شده مخفي و انجام اتوماتيک قفل، خاموش کردن و قفل رايانه است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین