کد خبر: ۱۴۵۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲

5 بازی پرفروش سال 2011

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازی های رایانه ای به یکی از پرسودترین صنایع در بخش صنایع رایانه ای تبدیل شده اند. امروزه در نقاط مختلف دنیا دیدن صفهای طولانی که برای خرید یک عنوان جدید از بازی های کامپیوتری یا ویدئویی تشکیل شده چیز عجیبی نیست. 

سال 2011 میلادی نیز از جهاتی سالی خوب و مهم برای شرکت های بازی سازی در دنیا بود. در این مطلب نگاهی کوتاه داریم به بعضی از پرفروشترین بازی های عرضه شده برای کنسولهای مختلف در سال 2011 میلادی که امیدواریم مورد توجه شما خوانندگان گرامی قرار بگیرد.

ندای وظیفه : جنگ مدرن 3
نام سری " ندای وظیفه" امروزه تبدیل به یک اسطوره در بازی های کامپیوتری و ویدئویی شده است و اکثر کاربران با این نام آشنایی دارند. قبل شروع معرفی بازی های پر فروش برای هر کنسول باید گفت که جدیدترین سری ندای وظیفه : جنگ مدرن 3 با فروش 6.5 میلیون بازی در روز اول تنها در آمریکا و انگلستان و فقط در روز اول لقب پرفروش ترین بازی برای تمامی کنسول های ارائه شده و پرفروش ترین بازی تمام دوران را به خود اختصاص داد.

Gears of War 3 برای کنسول ایکس باکس 360
کنسول ایکس باکس 360 ساخت شرکت مایکروسافت یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در دینا و بنا به آمار موجود محبوب ترین کنسول بازی در کشور آمریکا است. در سال 2011 میلادی بازی " Gears of War 3 " با فروشی در حدود 8 میلیون نسخه عنوان پرفروش ترین بازی کنسول ایکس باکس 360 را برای خود منظور کرد. این اکشن سوم شخص که در ژانر " علمی تخیلی " عرضه شده است توسط شرکت " Epic Games " طراحی و ساخته شده است.

ندای وظیفه : عملیات های سیاه برای کنسول PS3
یکی از نکات جالب در مورد کنسول PS3 این نکته است که پرفروش ترین بازی این کنسول در سال 2011 بازی است که در سال 2010 به بازار عرضه شده است. این بازی قسمتی از مجوعه " ندای وظیفه " با نام " عملیات های سیاه " است که به وقایعی در زمان جنگ سرد می پردازد. این بازی تا کنون بیش از 2 میلیون نسخه برای کنسول PS3 فروش داشته است و باعث شده است این بازی پس از بیش از یک سال از زمان انتشار خود ، همچنان عنوان پرفروش ترین بازی کنسول PS3 را برای خود حفظ کند.

FIFA 2011 برای کنسول PSP
بازی معروف سری " فیفا" یکی از معروفترین و پرطرفدارترین سری بازی های رایانه ای و ویدئویی در دنیا است که علاقه مندان خاص خود را دارد. چیزی بیش از یک میلیون نسخه از این بازی برای کنسول PSP به فروش رفته است و این بازی را به پرفروش ترین بازی کنسول پلی استیشن قابل حمل در سال 2011 میلادی تبدیل کرده است. از جمله جدیدترین قابلیتهای اضافه شده به این بازی در مدل مخصوص PSP بحث انجام مدیریت باشگاه است که جدیدا برای این کنسول عرضه شده است.

Star Wars: The Old Republic برای PC
بازی جنگ ستارگان : جمهوری قدیمی ، یک بازی نقش آفرینی بر اساس سری فیلم های مشهور " جنگ ستارگان " است. این بازی بسیار موفق به قدری در جذب مخاطبان موفق عمل کرد که توانسته در روز اول بیش از 1 نسخه را به فروش برساند. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که به دلیل تقاضای زیاد برای این بازی بسیاری از افراد از قبل نسبت به پیش خرید این بازی اقدام کرده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین