کد خبر: ۱۴۵۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
عادل آذر:

مجلس نهم در دست اصولگرایان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز آمار ایران گفت: قاعدتا اکثریت مجلس آینده را اصولگرایان می گیرند و چه بسا اقبال مردمی نیز همین امر را نشان می دهد. 

عادل آذر، رئیس مرکز آمار ایران در پاسخ به سوالی درباره آمار خانوار های انصرافی در مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها، تاکید کرد: در حال حاضر مدیریت هدفمند سازی یارانه ها با سازمان هدفمند سازی است و مرکز آمار ایران هیچ نقشی در برنامه ریزی و اعلام آمار انصرافی ها ندارد.

عضو شورای راهبردی حزب توسعه وعدالت همچنین درباره آرایش انتخابات مجلس نیز با ابراز امیدواری برای حضور پرشور مردم در انتخابات، تاکید کرد: مردم در انتخابات انتخاب اصلح می کنند و مجلس نهم در دست اصولگرایان است.

نماینده پیشین مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قاعدتا اکثریت مجلس آینده را اصولگرایان می گیرند؛ چه بسا اقبال مردمی نیز همین امر را نشان می دهد.

آذر همچنین درباره رقابت درون گفتمانی اصولگرایان نیز ابراز داشت: طبیعت انتخابات رقابت است و گروه های مختلف با سلایق مختلف شرکت می کنند، نظام جمهوری اسلامی ایران نیز این ظرفیت را دارد تا علایق و سلایق مختلفی که در چارچوب نظام و حدود قانون اساسی هستند، بتوانند با هم رقابت کنند، برنامه های خود را به مردم عرضه کنند و مردم نیز انتخاب کنند.

عضو شورای راهبردی حزب توسعه وعدالت خاطر نشان ساخت: در این میان جناح های مختلف سعی می کنند ائتلاف هایی که به هم نزدیک هستند را داشته باشند، اما گروه ها برنامه های خودشان را ارایه می دهند و خاصیت کارهای حزبی و رقابتی نیز همین گونه است.

به گزارش شبکه زندگی،وی در ادامه افزود: نوعا افراد مختلف که فکر می کنند مجموعه کاملی را تشکیل می دهند که می توانند برنامه های خود را پیش ببرند، سعی می کنند با هم ائتلاف کنند و هیچ اشکالی هم ندارد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: این ائتلاف ها باید در چارچوب اصولگرایی باشد که بتوانند با رای بیشتری به مجلس ورود کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین