کد خبر: ۱۴۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۸۴ - ۱۳:۳۵

متاسفانه نگاه تخصصی نداریم!

آفتاب‌‌نیوز : این کارگردان در ادامه خاطر نشان کرد : ما دارای ادبیات بسیار غنی هستیم ،داستانهای بسیاری جهت تبدیل شدن به فیلم کودک در اختیار داریم ،موقعیت های جعرافیایی بسیار مناسبی برای استفاده در لوکیشن های فبلم های کودک در اختیار داریم ،در کنار این عوامل نوجوانها و کودکان بسیار باهوشی در اختیار داریم این عوامل که اشاره کردم پتانسیل و ظرفیت های ما در حیطه سینمای کودک است .
معیری افزود :اصلی ترین نقطعه ضعفی که در حیطه سینمای کودک با آن مواجه هستیم ، این است که نتوانسته ایم سینماگرانی را خاص سینمای کودک تربیت و معرفی کنیم ،آن تعدادی هم که وجود دارد ،متعلق به نسل گذشته است و آن تعداد سینماگر کودک هم که جزو بازماندگان پیشینند فقط چند ماه به برگزاری جشنواره کودک به فعالیت می پردازند و به طورکلی فاقد نگاه تخصصی به سینمای کودک و نوجوان هستیم ،البته امکانات آن را داریم ،ولی فاقد تمرکز و برنامه ریزی درست در این حیطه هستیم .
این کارگردان افزود :الان متاسفانه سینما را به یک سمتی می برند که بار فرهنگی فیلمها به شدت کم رنگ ودر عوض نگاه کاسبکارانه و سود جویانه جانشین شده اشت .
وی تاکید کرد :در حال حاضر برگزاری جشنواره کودک تثبیت کننده بقای سینمای کودک است ومکانی است جهت عرصه آثاری که در طول یک سال در حیطه سینمای کودک تولید می شود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین