کد خبر: ۱۴۵۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲

طلاق به خاطر دخالت‌هاي خواهر شوهر!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: زني در دادگاه خانواده مدعي شد كه خواهر شوهرش در تمام امور مربوط به زندگي‌شان دخالت مي‌كند و بر اين اساس قصد دارد با جدايي از همسرش كه به گفته‌ي او فقط مطيع دستورات خواهرش است، به اين زندگي مشترك پايان دهد. 

زن ميانسالي در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست طلاق خود را به قاضي دادگاه ارائه كرد و خطاب به قاضي گفت: 28 سال قبل با همسرم ازدواج كردم، در اين سال‌ها همانند ديگر زوج‌ها با مشكلات متعددي روبه‌رو بوديم، اما مشكلات آن‌قدر بزرگ نبود كه نتوانيم به زندگي ادامه دهيم.

وي با بيان اينكه مشكل اصلي من براي جدايي از شوهرم، خواهرش است، اظهاركرد: پدر و مادر شوهرم در زمان جواني، سرپرستي دخترشان را به خانواده ديگري مي‌دهند كه از آن روزها، سال‌ها مي‌گذرد در اين سال‌ها خانواده‌ شوهرم هيچ اطلاعي از دخترشان نداشتند تا اينكه دو سال قبل خواهر شوهرم به خانواده اصلي خود آمد و پدر و مادر واقعي‌اش را پيدا كرد.

زن ميانسال كه 50 سال داشت، اظهاركرد: از دو سال قبل كه خواهر شوهرم وارد زندگي ما شد، زندگي به كام‌مان تلخ شده است، زيرا شوهرم بيش از اندازه به حرف‌هاي خواهرش اهميت مي‌دهد، به طوري كه بعد از 22 سال زندگي مشترك‌، خواهرش براي زندگي‌ ما تصميم‌ مي‌گيرد و متاسفانه شوهرم بدون پذيرفتن دليل و منطق گوش به فرمان خواهرش است.

در ادامه جلسه دادرسي، شوهر اين زن كه 63 ساله بود با بيان اينكه من تا سن 61 سالگي طعم داشتن خواهر را نچشيده بودم،‌ عنوان كرد: خواهرم بيش از اندازه مهربان است و به دليل مهرباني‌اش نگران زندگي من است و زماني كه براي بهتر شدن روند زندگي‌مان به همسرم تذكر مي‌دهد او ناراحت مي‌شود و دلسوزي او را دليل دخالت‌هايش مي‌داند.

وي خاطر نشان كرد: اين حق طبيعي من است كه به علاقه خود را به خواهرم نشان دهم اما همسرم از ابراز احساسات من نسبت به خواهرم ناراحت مي‌شود، من به جدايي راضي نيستم، اما حاضر نيستم به خاطر همسرم از خواهرم كناره بگيرم.

مرد ميان‌سال در ادامه با بيان اينكه همسرم به خواهرم حسادت مي‌كند، گفت: از دوران قديم حسادت بين خواهر شوهر و زن برادر وجود داشته است و همسرم با 50 سال سن، به خواهرم حسادت مي‌كند، در حالي كه او زن بسيار مهرباني است.

در ادامه اظهارات مرد ميانسال، همسرش با بيان اينكه من از دخالت‌هاي خواهرشوهرم عصباني هستم، اظهار كرد: خواهر شوهرم دخالت در امور زندگي شخصي‌ من را حق طبيعي خود مي‌داند و فكر مي‌كند به دليل اينكه چندين سال از خانواده‌اش دور بوده است مي‌تواند به راحتي در همه مسائل دخالت واظهار نظر كند. دخالت‌هاي او به قدري بر روي شوهرم تاثيرگذاشت كه نامزد‌ي دخترشان را برهم زدند و شوهرم براي نظر من و دخترم هيچ ارزشي قائل نشد، من نمي‌توانم با كسي كه در سن 63 سالگي جرأت تصميم‌گيري ندارد، زندگي كنم.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و زوج ميانسال را واحد مشاوره راهنمايي كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین